Der har åbnet sig en mulighed på mit arbejde... Tror jeg springer ud i det, hader bare at jeg kommer til at skuffe/svigte nogle folk efter kun 2 måneder tilbage på jobbet.
Men både min mand og en kollega siger at jeg skal være egoistisk og tænke på min egen karriere. Jeg skal jo bare også kunne samarbejde med folk efterfølgende. Nu vil jeg bruge weekenden på at tale det igennem med min mand.
Nu vil jeg bruge weekenden på at tale det igennem med min mand.
Lyder som en lang samtale !
Hvorom alting er, så har jeg altid haft den filosofi, at man skal springe ud og tage fat om de få muligheder man får her i livet. Go for it. Man fortryder kun de ting, man ikke fik prøvet!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Er ved at gøre klar til et smut forbi Jelling Festival. Har ikke været derude siden før vi fik børn, så det er mere end 10 år siden!! Satser på at rende ind i en hulens masse gamle venner, så det ska nok blive hyggeligt. Glæder mig også til at opleve Volbeat live for første gang.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Yay! Skal til 81års fødselsdag ved "lille Olde". Hun vælger altid aftenen for CL finalen. Nu håber jeg hun har husket det gennem det tæppe af demens, der er ved at komme for en dag.. Og mine perfekte fætre kommer. Min søster og jeg føler os altid som familiens sorte får, da de har meget høje uddannelser og stillinger, og vi bare er et par arbejdsløse stakler. (Dem der altid har succes med det de rører ved...) Håber den grå tager med hjem til mig bagefter og ser boksning..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#43491 tiany 12 år siden
Men både min mand og en kollega siger at jeg skal være egoistisk og tænke på min egen karriere. Jeg skal jo bare også kunne samarbejde med folk efterfølgende. Nu vil jeg bruge weekenden på at tale det igennem med min mand.
#43492 HonoDelLoce 12 år siden
Lyder som en lang samtale !
Hvorom alting er, så har jeg altid haft den filosofi, at man skal springe ud og tage fat om de få muligheder man får her i livet. Go for it. Man fortryder kun de ting, man ikke fik prøvet!
#43493 wiseguy 12 år siden
Satser på at rende ind i en hulens masse gamle venner, så det ska nok blive hyggeligt. Glæder mig også til at opleve Volbeat live for første gang.
#43494 davenport 12 år siden
Og mine perfekte fætre kommer. Min søster og jeg føler os altid som familiens sorte får, da de har meget høje uddannelser og stillinger, og vi bare er et par arbejdsløse stakler. (Dem der altid har succes med det de rører ved...)
Håber den grå tager med hjem til mig bagefter og ser boksning..
#43495 davenport 12 år siden
#43496 Popeye 12 år siden
#43497 MMB 12 år siden
#43498 tiany 12 år siden
#43499 Highland Park 12 år siden
"Interview: Julie Delpy and Richard Linklater"
Slant-anmeldelse af Jesse Cataldo:
http://www.slantmagazine.com/film/review/before-mi...
#43500 The Insider 12 år siden