Gravatar

#43531 the_paki_don 12 år siden

Nicolas Winding Refn og jeg tackler de samme problemer! Hvorfor er der INGEN, der ser mig?!?!

AAAAAAAAAAAAAHAHFEAJFJAWIFAHAAAAAAAAAAAA!!!

Gravatar

#43532 lagoni 12 år siden

tiany, hvis du er ansat for et år, må din chef da også vide du søger efter noget fast/længevarende. jeg er selv ansat for ca. et år og ved der efter sommer bliver slået en relevant stilling op samme sted. Det har min chef af sig selv sagt lige ud at hun sagtens kan forstå jeg søger og at der ikke er nogen sure miner over det. Projektansættelser er desværre usikre for cheferne og sådan er det. Dermed ikke sagt at jeg ikke kan forstå det har været en svær beslutning, jeg tror/håber bare chefer har en forståelse for man stort set altid hellere vil have noget fast.

Og ja, kan godt se du tænker mest over familielivet i denne sammenhæng, men der har jeg ikke noget relevant at sige :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#43533 The Insider 12 år siden

Så er der lagt sidste hånd på projektet! Omsider! Omsider, Shahbaz!
War. War never changes.
Gravatar

#43534 gi-jones 12 år siden

tiany (43530) skrev:
Så i dag sendte jeg som sagt ansøgningen, må inderømme at det var lidt underligt. For jeg er meget loyal af natur og har det lidt underligt med at "svigte" min nuværende chef. Men jeg har bare lidt indset, at der hvor jeg er havnet efter jeg kom tilbage fra barsel ikke er den helt rigtige sektion for mig.
Altså, når de søger en internt, må man jo gå ud fra at de vejer den enkelte ansøger imod det hul der efterlades i deres gamle afdeling. Jeg kan ikke se hvordan du svigter nogen i den henseende. Din nuværende chef bliver jo sikkert spurgt hvor meget de kommer til at mangle dig, før de beslutter sig.

Hvad er det i øvrigt for et job/virksomhed du er i? Det hele virker lidt abstrakt :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43535 the_paki_don 12 år siden

ENDELIG JOHAN!!! ENDELIG!!!

*løber ud på gaden iført håndklæde fra det nyligt overståede bad, grædende og grinende. Efter 14 minutter bliver jeg nakket med peberspray og strømpistol fra en forvildet uropatrulje, der er rykket ud efter adskillige telefonopkald fra nærområdet.
Gravatar

#43536 The Insider 12 år siden

Feeeeeedt, man! Sætter stor pris på, at du vil gennemgå så mange kropslige lidelser for at promovere projektet!
War. War never changes.
Gravatar

#43537 davenport 12 år siden

Skraldemand - 1
Mig - 1

:/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43538 tiany 12 år siden

lagoni (43532) skrev:
tiany, hvis du er ansat for et år, må din chef da også vide du søger efter noget fast/længevarende. jeg er selv ansat for ca. et år og ved der efter sommer bliver slået en relevant stilling op samme sted. Det har min chef af sig selv sagt lige ud at hun sagtens kan forstå jeg søger og at der ikke er nogen sure miner over det. Projektansættelser er desværre usikre for cheferne og sådan er det. Dermed ikke sagt at jeg ikke kan forstå det har været en svær beslutning, jeg tror/håber bare chefer har en forståelse for man stort set altid hellere vil have noget fast.

Og ja, kan godt se du tænker mest over familielivet i denne sammenhæng, men der har jeg ikke noget relevant at sige :)

Jeg ved godt at han jo ikke kan vide sig sikker på, at jeg bliver i stillingen, når det er en projektansættelse. Men har det lidt underligt med det, da jeg jo kun har været i gang i 2 måneder og at han så sent som i sidste uge pointerede, at han var på røven hvis han ikke havde mig til at hjælp.
Men hvis jeg ender med at få den anden stilling, så må han jo finde på noget.

gi-jones (43534) skrev:
Altså, når de søger en internt, må man jo gå ud fra at de vejer den enkelte ansøger imod det hul der efterlades i deres gamle afdeling. Jeg kan ikke se hvordan du svigter nogen i den henseende. Din nuværende chef bliver jo sikkert spurgt hvor meget de kommer til at mangle dig, før de beslutter sig.

Hvad er det i øvrigt for et job/virksomhed du er i? Det hele virker lidt abstrakt :-)

Jeg svigter også kun lidt, for selv i det nye job vil jeg nok foresætte i det projekt som jeg arbejder på 90% af min tid. Men det er de sidste 10% jeg har det underligt med :D

Jeg arbejder i Energinet.dk - Det er os der bygger og vedligeholder transmissionsnettet for el og gas i Danmark. Dvs. vi bygger højspændingsmaster så elselskaberne kan føre strøm igennem eller hvis DONG bygger en havvindmøllepark, så er det vores ansvar at få strømmen ude fra havet ført ind til land og ind på elnettet.

Som jeg siger vi bygger motorvejene og elselskaberne er bilerne på vejene.

Jeg sidder så og arbejder 90% med et strategiprojekt i El-transmission der går ud på at blive certificeret i PAS55 (som er en standard ligesom f.eks. ISO) og ja, det er lidt abstrakt at forklare :D
Og de sidste 10% bruger jeg så på at være assistent for en sektionschef.
Valar morghulis
Gravatar

#43539 gi-jones 12 år siden

Sweet. Tag jobbet hvis du kan! Og sig til hvis I begynder at arbejde med fibernet, for jeg har nogle holdninger til hvor det BURDE være tilgængeligt :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43540 Steffan Rasmussen 12 år siden

gi-jones (43539) skrev:
Sweet. Tag jobbet hvis du kan! Og sig til hvis I begynder at arbejde med fibernet, for jeg har nogle holdninger til hvor det BURDE være tilgængeligt :-)

+1
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: