Sweet. Tag jobbet hvis du kan! Og sig til hvis I begynder at arbejde med fibernet, for jeg har nogle holdninger til hvor det BURDE være tilgængeligt :-)
Er det ikke med fibernet som med alt muligt andet?
Overbevis udbyderne om, at der er generel tilslutningsønske i et givent område, og så plejer de at være ret så lydhøre.
Jeg var selv primus motor i at få fibernet til mit bette lokal-område, hvilket resulterede i Himmerlands Elforsynings største fibernet-projekt til dato, da rygtet hurtigt løb og et kæmpe område øst for hvor jeg bor kom med :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Overbevis udbyderne om, at der er generel tilslutningsønske i et givent område, og så plejer de at være ret så lydhøre.
Jeg var selv primus motor i at få fibernet til mit bette lokal-område, hvilket resulterede i Himmerlands Elforsynings største fibernet-projekt til dato, da rygtet hurtigt løb og et kæmpe område øst for hvor jeg bor kom med :)
Det er det sikkert. Jeg er ved at lede efter et nyt sted at bo, så jeg har faktisk først alvorlige tanker om det, når den tid kommer :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Fibernettet som sådan har vi ikke noget at gøre med, det er elselskaberne.
Ligesom at elselskaberne står for de "små" elforbindelser ud til forbrugerne. Vi laver kun de store tunge forbindelser og ejer 400-220kV og 132/150kV nettet.
#43541 HonoDelLoce 12 år siden
#43542 HonoDelLoce 12 år siden
Et ganske hyggeligt lille album, som jeg allerede har besluttet mig for bliver mit nye "skrive-album" :D
#43543 gi-jones 12 år siden
#43544 tiany 12 år siden
Ligesom at elselskaberne står for de "små" elforbindelser ud til forbrugerne. Vi laver kun de store tunge forbindelser og ejer 400-220kV og 132/150kV nettet.
#43545 MOVIE1000 12 år siden
LAD VÆRE! med at åbne en dåse makrel i tomat, lige efter man har været i bad.
#43546 the_paki_don 12 år siden
#43547 HelmerJ 12 år siden
#43548 MOVIE1000 12 år siden
Jeg kommer aldrig i mit liv, til at åbne en dåse af det stads, så hellere hoppe ned i et toilet.
Jeg var ihvertfald ikke ren bagefter jeg åbnede, det eneste positive var dog at jeg fik min makrelmad inden jeg kom i skole.
#43549 HonoDelLoce 12 år siden
Det synes jeg måske er en smule egoistisk at kalde for noget positivt.
#43550 HelmerJ 12 år siden