Hold kæft, hvor er det langt ude. Jeg har lånt en computer af min søster, fordi den gamle var ved at stå af. Den er helt ny, da hun umiddelbart efter købte en Mac. Godt nok er den ikke stor, men den kan ikke engang køre netradio fra DR uden at hakke i lyden, når man bruger browseren samtidig. Firefox kan ikke engang afvikle en nyhedsudsendelse på dr.dk. Den crasher simpelthen. Jeg tænker bare, at der i dagens Danmark burde være en minimumsgrænse for hvad man må sælge af ydelse på en helt ny computer. Den brøster sig oven i købet af at have HD-grafikkort, men det tør jeg nærmest ikke engang afprøve.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Altså, DR Netradio kan køre på min gamle bærbare, som har fem år på bagen og kan også køre på endnu ældre hardware, så det er ikke specs, der er problemet.
Problemet er sandsynligvis enten at den er propfyldt med tvivlsomt software, ofte bloatware fra producenten, eller at man har 2-3 forskellige antivirus-programmer installeret, samt et utalt af forskellige andre ting kørende i baggrunden, eller også er det et hardwareproblem/varmeproblem. :)
Det korte af det lange: det er ikke et problem med ydelsen, problemet ligger ganske sikkert et andet sted.
Bruno - den er helt sikkert fyldt med alt muligt. Den bliver ikke varm, så det er ikke det. Men den skal nok lige wipes en gang, så ser jeg om det ikke kan hjælpe på det.
Så, nu har jeg været inde og fjerne noget af alt det lort, som ASUS mener er vigtigt for at overleve, og det hjalp faktisk en del. Nu hakker radioen ikke længere.. Der lå så også en kopi af min søsters eksterne HD, som jeg fjernede, og den var ligeledes fyldt med lort. Problemet er bare, at der er mange programmer jeg ikke tør fjerne, fordi de lyder som om de betyder noget.. :/
Har lige set denne opskrift på [url=]Fritters[/url], nu sidder jeg så og overvejer hvad jeg skal bruge i stedet for majs, tror det bliver max lækker aftens mad
[EDIT:] Er ikke sikker på hvorfor, men hans mad bliver bare lækkere af hans indisk-engelsk
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Problemet er bare, at der er mange programmer jeg ikke tør fjerne, fordi de lyder som om de betyder noget.. :/
Tag evt. et screendump af de installerede programmer i tilføj fjern programmer, så er der sikkert nogen som hurtigt kan sige, hvad du skal bruge og ikke bruge.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43581 HelmerJ 12 år siden
Siger du, at du lige strækker den en halv time længere, efter du har fået barn?
#43582 davenport 12 år siden
Godt nok er den ikke stor, men den kan ikke engang køre netradio fra DR uden at hakke i lyden, når man bruger browseren samtidig.
Firefox kan ikke engang afvikle en nyhedsudsendelse på dr.dk. Den crasher simpelthen.
Jeg tænker bare, at der i dagens Danmark burde være en minimumsgrænse for hvad man må sælge af ydelse på en helt ny computer.
Den brøster sig oven i købet af at have HD-grafikkort, men det tør jeg nærmest ikke engang afprøve.
#43583 gi-jones 12 år siden
#43584 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Problemet er sandsynligvis enten at den er propfyldt med tvivlsomt software, ofte bloatware fra producenten, eller at man har 2-3 forskellige antivirus-programmer installeret, samt et utalt af forskellige andre ting kørende i baggrunden, eller også er det et hardwareproblem/varmeproblem. :)
Det korte af det lange: det er ikke et problem med ydelsen, problemet ligger ganske sikkert et andet sted.
#43585 davenport 12 år siden
Bruno - den er helt sikkert fyldt med alt muligt. Den bliver ikke varm, så det er ikke det. Men den skal nok lige wipes en gang, så ser jeg om det ikke kan hjælpe på det.
#43586 davenport 12 år siden
Der lå så også en kopi af min søsters eksterne HD, som jeg fjernede, og den var ligeledes fyldt med lort.
Problemet er bare, at der er mange programmer jeg ikke tør fjerne, fordi de lyder som om de betyder noget.. :/
#43587 HelmerJ 12 år siden
[EDIT:] Er ikke sikker på hvorfor, men hans mad bliver bare lækkere af hans indisk-engelsk
#43588 elwood 12 år siden
Tag evt. et screendump af de installerede programmer i tilføj fjern programmer, så er der sikkert nogen som hurtigt kan sige, hvad du skal bruge og ikke bruge.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43589 davenport 12 år siden
#43590 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"