Gravatar

#43591 tiany 12 år siden

davenport (43582) skrev:
Hold kæft, hvor er det langt ude. Jeg har lånt en computer af min søster, fordi den gamle var ved at stå af. Den er helt ny, da hun umiddelbart efter købte en Mac.
Godt nok er den ikke stor, men den kan ikke engang køre netradio fra DR uden at hakke i lyden, når man bruger browseren samtidig.
Firefox kan ikke engang afvikle en nyhedsudsendelse på dr.dk. Den crasher simpelthen.
Jeg tænker bare, at der i dagens Danmark burde være en minimumsgrænse for hvad man må sælge af ydelse på en helt ny computer.
Den brøster sig oven i købet af at have HD-grafikkort, men det tør jeg nærmest ikke engang afprøve.

min storbror købte for et årstid siden en bærbar i Bilka og den kunne ikke køre noget som helst uden at hakke. Selv efter at min mand (it-konsulent) havde haft den i hænderne virkede det stadig ikke. Så de fik den lige tilbage i nakken.
Valar morghulis
Gravatar

#43592 Skeloboy 12 år siden

Har nu fået omarrangeret lidt...delvis ved at sælge en masse bøger og lidt brætspil - så jeg nu har en reol kun med nørd! To hylder med brætspil, to hylder til bloodbowl(figurspil) og 2 hylder til magickort :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43593 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

Yay har fri på torsdag på grund af helligdag. Passer mig ganske fint. Især også nu hvor jeg er gået hen og blevet syg.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#43594 Kruse 12 år siden

Jeg fik lige følgende mail. Tænkt sig, jeg anede ikke at jeg foretog mig noget finanspolitisk ;)

SKAT Online Institut skrev:
Kære SKAT kunde,

Efter de sidste beregninger af din finanspolitisk aktivitet, er du berettiget til at modtage en tilbagebetaling af 375,00 DKK.

Send venligst momsrefusion form og giver os mulighed for 3-5 arbejdsdage for at behandle den.

En tilbagebetaling kan blive forsinket af forskellige ?rsager.

For eksempel sende ugyldige poster eller at anvende efter fristen.

For at få adgang til formularen til din tilbagebetaling af skat, bedes Klik her.

Tak,
SKAT Online Institut.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#43595 Ispep 12 år siden

Ser lige trailer til filmen "Mud" og med den gode omtale den har modtaget, samt Take Shelter i baghovedet, ja så glæder jeg mig meget til filmen. Og så fik jeg da lige bestilt billetter til Star Trek og Man of Steel. Dyr tid at gå i møde :0
Gravatar

#43596 davenport 12 år siden

Sidder og tænker på min store pige, der er til koncert med Alberte (Luna) i Kolding. Der er 1800 børn, og som den hønefar jeg er, kan jeg ikke lade være med at være nervøs for om hun bliver væk eller noget.
Det er nok en meget normal følelse, og der er nok et par pædagoger tilknyttet...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43597 MOVIE1000 12 år siden

davenport (43596) skrev:
Sidder og tænker på min store pige, der er til koncert med Alberte (Luna) i Kolding. Der er 1800 børn, og som den hønefar jeg er, kan jeg ikke lade være med at være nervøs for om hun bliver væk eller noget.
Det er nok en meget normal følelse, og der er nok et par pædagoger tilknyttet...

Min far tog engang den forkerte unge med hjem fra børnehaven, undskyldningen var at alle børnene lignede hinanden med de elefanthuer. I know det lyder som et afsnit af Klovn.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43598 davenport 12 år siden

Ha ha :D
Gravatar

#43599 davenport 12 år siden

Oh, jeg håber jeg vinder over Skraldemanden i dag!
Har sat 2 poser ud, og der har været en ræv i den ene. Kan næsten ikke vente til middag!
Gravatar

#43600 Skeloboy 12 år siden

#43599 - hvad har du nu imod skraldemanden?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: