Gravatar

#43621 BN 12 år siden

MOVIE1000 (43597) skrev:
Min far tog engang den forkerte unge med hjem fra børnehaven, undskyldningen var at alle børnene lignede hinanden med de elefanthuer. I know det lyder som et afsnit af Klovn.

Hmm ... det kan jo være sket ved mere end én lejlighed, så i princippet kan du ikke vide, om du er et "bortført" barn!! Måske er din rigtige fader mangemillionær idag og lader engang imellem sin butler køre sig rundt i gaderne for at se, om nogen af de mange unge, der ses i bylivet, kunne være hans forsvundne søn. ..... Medmindre denne mangemillionær er ligeså distræt som din fader - i så fald lever han i lykkelig uvidenhed.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43622 Kisbye 12 år siden

I det hele taget kan man aldrig være sikker med faderskab, andet der ligefrem er lavet DNA test. Det kunne jo være postbudet der havde været forbi.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#43623 the_paki_don 12 år siden

Kisbye

1: Ikke meget tillid man har til sin mor, hvis det hele blot afhænger af, om "postbudet, der havde været forbi".

2: Godt nok er der mange kvinder, der går fra Sahara ørken til Atlanterhavet mellem benene, når de ser uniformerede mænd, men er der noget, jeg ved, så er det, at postbud ikke er blandt de uniformerede mænd, der kan gøre det. Parkeringsvagter, centervagter, DSB ansatte (en af dem selv) og fastfood joints... Vores uniformer rokker ikke ved NOGENS libido!

:D

Nej vent...

:(
Gravatar

#43624 tiany 12 år siden

Vi har haft en murer til at lave vores skorsten over nogle dage... I dag var han så lige at gøre det sidste færdig og så skulle han videre til sit bijob.... Han uddriver ånder fra huse 8|

Vi har altså haft en eksorsist murer!
Valar morghulis
Gravatar

#43625 gi-jones 12 år siden

tiany (43624) skrev:
Sådan! Det er sgu i orden
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43626 MMB 12 år siden

tiany (43624) skrev:
Vi har haft en murer til at lave vores skorsten over nogle dage... I dag var han så lige at gøre det sidste færdig og så skulle han videre til sit bijob.... Han uddriver ånder fra huse 8|

Fik I så en pakkedeal, nu hvor han alligevel var hjemme hos jer, eller hvordan fungerede det?
Gravatar

#43627 tiany 12 år siden

gi-jones (43625) skrev:
Sådan! Det er sgu i orden

:D

Foeller (43626) skrev:
tiany (43624) skrev:

Fik I så en pakkedeal, nu hvor han alligevel var hjemme hos jer, eller hvordan fungerede det?

Nej han fortalte det først da han skulle til at køre, men vi har heller ikke problemer med onde ånder :D
Valar morghulis
Gravatar

#43628 gi-jones 12 år siden

Ikke endnu! Hvem ved hvad han har puttet i den skorsten...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43629 Zombi 12 år siden

Skeloboy (43619) skrev:
Det her laver jeg hvert år...og det er lidt nørdet, men så går man hvert fald ikke glip af noget og man er fri for at slå op i programmet hele tiden :)

Min Roskilde-plan

Måske er det lidt nørdet, men det er egentlig også en god nok idé, så den tror jeg lige at jeg vil bruge fremover når jeg skal til festivaler. :)
Gravatar

#43630 davenport 12 år siden

En af mine gode venner er anlægsgartner og kan også rense huse... Det er åbenbart noget der knytter sig til fysiske håndværk??? O.-
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: