Ikke endnu! Hvem ved hvad han har puttet i den skorsten...
Snedigt udtænkt - det er jo fuldstændig umuligt beviseligt at klage over, at en murer hyret til at lave skorstenen har blandet en poltergeist i mørtelen.
Så så man lige Johan i Go' Morgen Danmark som anmelder på Star Trek Into Darkness. Flot klaret! Så må de da snart få øje på potentialet og give dig dit eget filmprogram. ;)
Aaaaaaaaargh, har lige opdaget, at konen glemte at købe cigaretter med hjem i går til undertegnede. The agony ! THE AGONY !!
Nu skal jeg selv til at køre ind i den lokale Dagli'Brugs, og mens selve køreturen - ja, aktiviteten i det hele taget - ikke er noget problem, så er lige nøjagtig den lokation et af steder, hvor jeg, få sekunder efter min ankomst, kan mærke IQ'en stille dale ned ad.
Jeg føler mig overbevist om, at jeg allerede nu - bare ved ren forventning om en tur derind - er dumpet et par decimaler.
For HELVEDE !!!
Ellers er jeg bare lidt morgenknotten... :/
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Aaaaaaaaargh, har lige opdaget, at konen glemte at købe cigaretter med hjem i går til undertegnede. The agony ! THE AGONY !!
Nu skal jeg selv til at køre ind i den lokale Dagli'Brugs, og mens selve køreturen - ja, aktiviteten i det hele taget - ikke er noget problem, så er lige nøjagtig den lokation et af steder, hvor jeg, få sekunder efter min ankomst, kan mærke IQ'en stille dale ned ad.
Jeg føler mig overbevist om, at jeg allerede nu - bare ved ren forventning om en tur derind - er dumpet et par decimaler.
Hmm ... det kan jo være sket ved mere end én lejlighed, så i princippet kan du ikke vide, om du er et "bortført" barn!! Måske er din rigtige fader mangemillionær idag og lader engang imellem sin butler køre sig rundt i gaderne for at se, om nogen af de mange unge, der ses i bylivet, kunne være hans forsvundne søn. ..... Medmindre denne mangemillionær er ligeså distræt som din fader - i så fald lever han i lykkelig uvidenhed.
Jeg er rimelig sikker, hehe. Eller omvendt jeg er sikker på at min mor er min mor.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#43631 Highland Park 12 år siden
#43632 Herrguth 12 år siden
Flot klaret!
Så må de da snart få øje på potentialet og give dig dit eget filmprogram. ;)
#43633 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#43634 Ispep 12 år siden
M Night får nok endnu en razzie i hus :0
#43635 HonoDelLoce 12 år siden
For HELVEDE !!!
Ellers er jeg bare lidt morgenknotten... :/
#43636 Wangsgaard 12 år siden
Hold op med at ryge!
#43637 HonoDelLoce 12 år siden
Situationen er jo ikke anderledes end hvis det var brød, mælk eller noget andet dagligdags ! ;)
Men så kunne jeg da selvfølgelig bare holde op med at spise brød..
#43638 The Insider 12 år siden
#43639 MOVIE1000 12 år siden
Jeg er rimelig sikker, hehe. Eller omvendt jeg er sikker på at min mor er min mor.
#43640 BN 12 år siden
;-)