#43701 & 43702, ja, det er scary, hvor hurtigt og let sådan et stort site kan skride ind over for dets brugere uden nærmere omtanke. Vi må bare prøve at kime det svenske kontor ned. Det er vores bedste chance i forhold til at få direkte kontakt. Vi har udfyldt en formular om, at vores lukning er forkert, men der kan jo gå længe, før et site som YouTube tager sig tid til at undersøge sagen ordentligt. WWE har allerede anerkendt DIREKTE over for os, at de ganske vist ikke havde nogen sag, men spørgsmålet er, om det overhovedet når frem i systemet til YouTube. Suk!!
#43703, congrats, Elisa!! Det fejrer vi snart med en masse Take That-fællessang! :-)
Youtube er underlagt safe harbour bestemmelsen i digital millenium copyright act. De skal blokere eller fjerne copyright beskyttet materiale med det samme de bliver gjort opmærksom på det. Gør de ikke det, kan de selv blive gjort ansvarlig for alle de piratkopiere folk ligger op. Det ville betyde døden for youtube som vi kender den. Det er vel nærmere westling programmet der er slynglen her.
Efter man har sendt den der counter-notice, vil der gå 10-14 hverdage før materialet vil være tilgængelig igen, såfremt klageren ikke ligger sag an.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#43721, oh yes, er godt med på, at YouTube naturligvis skal enforce copyright-reglerne, idet der ellers ville opstå anarki, men de er bare så hamrende ufleksible, og det hjælper ikke, at de praktisk talt er umulige at få i tale. Vi har haft i hvert fald 500 copyright-"tvists", siden Filmz TV også røg på YouTube, og SAMTLIGE copyright-spørgsmål er bortfaldet. Det burde YouTube registrere og tage til efterretning. Derudover er det langt ude, at et tredjepartsprogram, der bruger noget tredjepartsmateriale, kan ende med at lukke en anden konto ned som her. Men vi krydser fingre for, at problemet bliver løst ASAP. Jeg har desværre mine tvivl :-(
#43723 Det kan jeg da godt se er irreterende. da især hvis problemet bliver ved. Man hører også tit om den slags historier, men det er nok nærmere et problem med lovgivningen, end youtube som sådan, eftersom DMCA pålægger Youtube at fjerne materialet med det samme. Lovgivningen giver ikke Youtube frihed til at vurdere hvorvidt materialet virkelig er copyright krænkende. (Deres Content ID system går dog udover lovgivningen)
Jeg går ud fra du har sendt en [url= I såfald går der de her 10-14 arbejdsdage fra du har sendt den, til blokeringen bliver fjernet. Det er igen fastsat ved lov og der er nok ikke så meget du kan gøre ved det. :(
Youtube kører med et 3 strike system, der betyder at ens konto bliver blokeret efter 3 takedowns. Derfor er det vigtigt at sende en counter notification hver gang, for at få slettet de her strikes igen. så længe ens konto stadig er aktiv, er det[url=] relativt nemt at gøre[/url].
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Stort tillykke med 10 tallet! Det må virkelig være en rar følelse efter så mange år med skole at slutte af med så flot en karakter. :)
Hr. Nielsen (43724) skrev:
Flot og stort tillykke:)
Mange tak!
Jeg vil gerne sælge en del af mine film, men nu læser jeg på blockbusters hjemmeside at der skal være danske undetekster og aldersmærkning på. Da mange af mine film er fra amazon opfylder de ikke de krav. Ved i om Accord har de samme krav eller om de er ligeglad?
Jeg var i Kolding den anden dag med en ordentlig stak BDs og SE udgaver. De ville hverken eje eller have dem i de to bytteforretninger jeg var i. Det er INTET værd mere..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#43725, yeah, men problemet er, at der kom tre af de store strikes lige i træk fra samme part (det der besynderlige Wrestling-program, som vi på ingen måder har nappet noget fra, og som jeg endda aldrig havde hørt om før), og før vi havde nået at reagere, var kontoen suspenderet.
Jeg havde netop udfyldt en hel counter notification, men da jeg sendte den, røg jeg på en blank side, og så var der lige pludselig nada adgang til YouTube-kontoen. Nu har vi fået fat i Wrestling-folkene uden om YouTube, og de har givet os 100% medhold i, at de ikke havde nogen sag (endnu et tydeligt tegn på, at de fleste selskaber også bare presser på om copyright-brud uden OVERHOVEDET at tjekke de pågældende videoer), men jeg har ingen anelse om, hvor meget det kan hjælpe os, mens kontoen er suspenderet. Vil YouTube mon overhovedet registrere, at WWE dropper sagerne? YouTube er jo notorisk svære at få fat i, så vi kan stå i en situation, hvor samtlige copyright-tvists er droppet, men hvor det ikke betyder noget, fordi YouTube ikke kan/vil registrere det. Helt hul i hovedet.
#43721 Kisbye 12 år siden
Youtube er underlagt safe harbour bestemmelsen i digital millenium copyright act. De skal blokere eller fjerne copyright beskyttet materiale med det samme de bliver gjort opmærksom på det. Gør de ikke det, kan de selv blive gjort ansvarlig for alle de piratkopiere folk ligger op. Det ville betyde døden for youtube som vi kender den.
Det er vel nærmere westling programmet der er slynglen her.
Efter man har sendt den der counter-notice, vil der gå 10-14 hverdage før materialet vil være tilgængelig igen, såfremt klageren ikke ligger sag an.
#43722 Zombi 12 år siden
Stort tillykke med 10 tallet! Det må virkelig være en rar følelse efter så mange år med skole at slutte af med så flot en karakter. :)
#43723 The Insider 12 år siden
#43724 Hr. Nielsen 12 år siden
#43725 Kisbye 12 år siden
Det kan jeg da godt se er irreterende. da især hvis problemet bliver ved.
Man hører også tit om den slags historier, men det er nok nærmere et problem med lovgivningen, end youtube som sådan, eftersom DMCA pålægger Youtube at fjerne materialet med det samme. Lovgivningen giver ikke Youtube frihed til at vurdere hvorvidt materialet virkelig er copyright krænkende. (Deres Content ID system går dog udover lovgivningen)
Jeg går ud fra du har sendt en [url= I såfald går der de her 10-14 arbejdsdage fra du har sendt den, til blokeringen bliver fjernet. Det er igen fastsat ved lov og der er nok ikke så meget du kan gøre ved det. :(
Youtube kører med et 3 strike system, der betyder at ens konto bliver blokeret efter 3 takedowns. Derfor er det vigtigt at sende en counter notification hver gang, for at få slettet de her strikes igen. så længe ens konto stadig er aktiv, er det[url=] relativt nemt at gøre[/url].
#43726 Wangsgaard 12 år siden
Mange tak!
Jeg vil gerne sælge en del af mine film, men nu læser jeg på blockbusters hjemmeside at der skal være danske undetekster og aldersmærkning på. Da mange af mine film er fra amazon opfylder de ikke de krav. Ved i om Accord har de samme krav eller om de er ligeglad?
#43727 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#43728 Snaden 12 år siden
#43729 davenport 12 år siden
#43730 The Insider 12 år siden
Jeg havde netop udfyldt en hel counter notification, men da jeg sendte den, røg jeg på en blank side, og så var der lige pludselig nada adgang til YouTube-kontoen. Nu har vi fået fat i Wrestling-folkene uden om YouTube, og de har givet os 100% medhold i, at de ikke havde nogen sag (endnu et tydeligt tegn på, at de fleste selskaber også bare presser på om copyright-brud uden OVERHOVEDET at tjekke de pågældende videoer), men jeg har ingen anelse om, hvor meget det kan hjælpe os, mens kontoen er suspenderet. Vil YouTube mon overhovedet registrere, at WWE dropper sagerne? YouTube er jo notorisk svære at få fat i, så vi kan stå i en situation, hvor samtlige copyright-tvists er droppet, men hvor det ikke betyder noget, fordi YouTube ikke kan/vil registrere det. Helt hul i hovedet.