Gravatar

#43711 Wangsgaard 12 år siden

Mange tak alle sammen!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#43712 Collateral 12 år siden

Wangsgaard (43703) skrev:
Så blev jeg civilingeniør med et 10 tal! Nu skal man til at forstå at jeg efter 20 års skole gang nu skal finde et arbejde :)

Det var sgu da en lækker karakter at slutte af med. Tillykke med det.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#43713 tiany 12 år siden

Tillykke Elisa... Det var flot gået og velkommen ud i virkeligheden :)
Valar morghulis
Gravatar

#43714 Ericmase 12 år siden

The Insider (43699) skrev:
Shit. Kan SLET ikke beskrive, hvor meget jeg hader YouTube. Den hjemmeside er det mest oldnordisk bras i menneskehedens historie. Filmz TV's YouTube-konto er netop blevet lukket, fordi et eller andet amerikansk Wrestling-program(!!) mente, at vi havde brudt deres copyright med vores gamle udsendelse om VAMPYRFILM(!!). Dobbelttjekkede afsnittet, og de har ingen sag. Det, som ofte sker, er, at amerikanske talkshows etc. bruger nogle af de samme PR-godkendt klip, som vi bruger, og så registrerer YouTube det som et brud på TALKSHOWETS copyright, hvis vi bruger det samme klip fra en helt anden part, selvom vi har tilladelse. Og YouTube er notorisk umulige at få fat på. Jesus FUCKING Christ, jeg er arrig!!!

Arrrrg! Hvor er det dog ekstremt nedern!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#43715 elwood 12 år siden

Phenias and Ferb tilbage i Disney sjov.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43716 MOVIE1000 12 år siden

I går valgte jeg endeligt at gøre noget ved mit ansigt, så derfor tog jeg den beslutning og købte mig en el tandbørste og en næsehårstrimmer.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43717 HonoDelLoce 12 år siden

MOVIE1000 (43716) skrev:
I går valgte jeg endeligt at gøre noget ved mit ansigt, så derfor tog jeg den beslutning og købte mig en el tandbørste og en næsehårstrimmer.

Sjov kombo - hvad er det helt præcist du har valgt at gøre ved dit ansigt ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43718 the_paki_don 12 år siden

Han var vel bare træt af at kløjes i næsehår, hver gang han spiste...
Gravatar

#43719 HonoDelLoce 12 år siden

the_paki_don (43718) skrev:
Han var vel bare træt af at kløjes i næsehår, hver gang han spiste...

Hehe - desværre også det billede, jeg selv fik, da jeg læste indlægget ;)

Hvis man VIRKELIG vil gøre noget ved sit ansigt, så skal man da bare købe en maske! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43720 Snaden 12 år siden

MOVIE1000 (43716) skrev:

Hahahaha....sådan!

Skriv ny kommentar: