På vej i seng efter en rigtig god dag! Gamede "The Last of Us", som The Insider totalt jedi mind trickede mig til at købe på hans vegne i ægte kurér stil og så spillede vi i over seks timer, før jeg tog hjem til min veninde og hendes kæreste og spiste lasagne og snakkede om livet.
Besluttede mig så også endelig for at tage kontakt til en ven, hvis storesøster måske stadigvæk arbejder for Nordisk Film om at kigge på et manus, jeg har skrevet til en spillefilm. Nu skal der ske noget med mit liv indenfor kunsten! Håber jeg...
Der har før været tradition for at sætte øl ud til skraldemanden, hvis man havde ekstra skrald eller lignende. Jeg har før siddet sammen med en skraldemand og drukket dagens fangst. Det var sjovt hvor varieret øl han havde med.
Idag skal man nok passe på med give øl til sin skraldemand. I Djursland blev en skraldemand fyret efter 18 års ansættelse(!!!) for at have to uåbnet øl i sin skraldebil, han havde fået af en kunde. Jeg har engang været på en arbejdsplads hvor chefen fik sig en enkelt porter til middagsmaden. Plat hvor hysterisk samfundet er blevet idag.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Jeg stiller ALDRIG mere noget ud til Skraldemanden, andet end mit skrald. Da vi var på god fod i sin tid, og jeg også lige havde lidt ekstra, satte jeg gerne sodavand og øl ud. Efter Skraldemanden så bare tog drikkevarene uden at tage skraldet med og oven i købet havde svinet det hele til (uden Ræven, forstås), så var det slut!
- Og Ræven er bare en brik i mit spil. Jeg regulerer selv om der står en trillebør foran skraldespanden eller ej. (Ja, jeg glemmer det så af og til...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
På vej ud og løbe en tur og efterfølgende løfte lidt jern, for så atter at løbe lidt (måske også ro og crosstræne lidt), så den gamle, slidte krop kan holdes lidt ved lige (eller lidt i live:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Førsteårseksamen afsluttet med et 12-tal. Så det er dejligt. Nu er der grillaften med klassen, i morgen skal jeg besøge mit gamle praktiksted og alt afhængig af hvornår jeg skal til at have vagter på mit nye job tager jeg sandsynligvis hjem et smut fredag.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Førsteårseksamen afsluttet med et 12-tal. Så det er dejligt. Nu er der grillaften med klassen, i morgen skal jeg besøge mit gamle praktiksted og alt afhængig af hvornår jeg skal til at have vagter på mit nye job tager jeg sandsynligvis hjem et smut fredag.
Tillykke :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#43751 the_paki_don 12 år siden
Besluttede mig så også endelig for at tage kontakt til en ven, hvis storesøster måske stadigvæk arbejder for Nordisk Film om at kigge på et manus, jeg har skrevet til en spillefilm. Nu skal der ske noget med mit liv indenfor kunsten! Håber jeg...
#43752 davenport 12 år siden
Skraldemand: 0
He he - endnu en pose flået af Ræven, som han skulle bøvle med.
\O/
#43753 HelmerJ 12 år siden
Ræv: 1
Dig: 0
Skraldemand: -1
Du kommer for lidt ud, når du forsøger at stjæle æren fra en stakkels ræv, udelukkende for at højne egen vinding
#43754 Kisbye 12 år siden
Idag skal man nok passe på med give øl til sin skraldemand. I Djursland blev en skraldemand fyret efter 18 års ansættelse(!!!) for at have to uåbnet øl i sin skraldebil, han havde fået af en kunde.
Jeg har engang været på en arbejdsplads hvor chefen fik sig en enkelt porter til middagsmaden. Plat hvor hysterisk samfundet er blevet idag.
#43755 davenport 12 år siden
- Og Ræven er bare en brik i mit spil. Jeg regulerer selv om der står en trillebør foran skraldespanden eller ej. (Ja, jeg glemmer det så af og til...)
#43756 Hr. Nielsen 12 år siden
#43757 The Insider 12 år siden
#43758 Collateral 12 år siden
#43759 Wangsgaard 12 år siden
Stort tillykke!!
#43760 Kruse 12 år siden
Tillykke :)