Gravatar

#43791 HelmerJ 12 år siden

Efter jeg den anden dag bi-amp'ede min forstærker, fejrede jeg fredag med et par koncert på BD, Så lige nu bliver der testkørt DTS HD-Master lydspor på The Cure Trilogy
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#43792 Steffan Rasmussen 12 år siden

Hvordan er det med den nordiske udgave af Videodrome. Er der skåret i den?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#43793 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

Havde lige misset at det er helligdag i dag, nok mest fordi at jeg alligevel skulle arbejde, så nærmest alt er lukket. Ikke så smart når jeg havde glemt at købe ind.

Til gengæld skal jeg ikke arbejde lørdag, så nu er det weekend ! længe ventet :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#43794 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Helligdag? Whuuut? Nåeh, bor du i Sverige?
Gravatar

#43795 tiany 12 år siden

Seriøst, hvem har bestilt efterår... Det er da godt nok et lorte vejr her i sydjylland.
Valar morghulis
Gravatar

#43796 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

#43794 Ja troede egentlig, at jeg havde skrevet det tilpas mange gange så de fleste allerevede vidste det :)

Svenskerne er åbenbart så mærkelige, at Sankt Hans er en helligdag.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#43797 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jep, den og andre helligdage, røg jeg også ind i, mens jeg boede i Malmø. :)
Gravatar

#43798 davenport 12 år siden

Thx Bruno for tippet med Torchlight. Det er sgu egentligt meget sjovt og gratis ting bekommer mig vel :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43799 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jep, det er ganske habilt og lavet af folk, der også har arbejdet på Diablo og Diablo II. :)
Gravatar

#43800 dyg 12 år siden

Sidder og ser Stargate SG-1, som jeg er i gang med et gensyn af. Havde lyst til lidt sci-fi, prøvede med et par Star Trek serier, men jeg gad ikke det univers lige pt.

Stod op kl. 5:30 på denne højhellige lørdag, for lige at vænne kroppen til at stå tidligt op, drikke lidt kaffe og få tømt ryggen. I morgen skal jeg endnu tidligere op, og helst være helt frisk kl. 8:15, hvor jeg hopper i vandet til Challenge Århus. Puh!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: