Er ved at gøre mig mentalt klar til Warrior Dash i Valbyparken. Det gør jeg ved at gøre mig fysisk klar. Det gør jeg ved at skide et par gange. :)
Skulle have gået i seng tidligere end halv tre og ikke drukket... Men der var jo afslutning på Forum Humanum, så måtte da lige hænge lidt ud med de herlige mennesker... :)
#43802 - jada. En restaurant må altid smide dig ud, hvis de ikke vil have dig - medmindre det pga. noget religion, køn eller race...har du oplevet det?
#43802 - jada. En restaurant må altid smide dig ud, hvis de ikke vil have dig - medmindre det pga. noget religion, køn eller race...har du oplevet det?
De ville have mig til at gå, hvis jeg ikke købte noget at drikke til maden.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#43804 - Trustpilot er et godt sted at skrive om din oplevelse...eller Facebook. Medmindre det specifikt står et sted, at drikkevare SKAL bestilles for at få mad, så er det dårlig stil. Men du bestilte vel bare et glas vand så? :)
Var det sådant et sted med en vildt billig buffet og dyre drikkevarer, som er der de tjener deres løn hjem?
tjaah det kan man godt sige, men spiser der tit og har aldrig bestilt drikke vare før derinde, deres grund til at alle skulle købe drikkevarer var at de havde fået ny ejer.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
tjaah det kan man godt sige, men spiser der tit og har aldrig bestilt drikke vare før derinde, deres grund til at alle skulle købe drikkevarer var at de havde fået ny ejer.
Måtte man da godt have drikkevarer med hjemmefra (eller udefra) førhen, da den tidligere ejer var der? Det er - i givet fald - temmelig usædvanligt.
#43801 the_paki_don 12 år siden
Skulle have gået i seng tidligere end halv tre og ikke drukket... Men der var jo afslutning på Forum Humanum, så måtte da lige hænge lidt ud med de herlige mennesker... :)
http://warriordash.dk/
For de af jer, der ikke kender det. :)
#43802 MOVIE1000 12 år siden
#43803 Skeloboy 12 år siden
#43804 MOVIE1000 12 år siden
De ville have mig til at gå, hvis jeg ikke købte noget at drikke til maden.
#43805 Hr. Nielsen 12 år siden
#43806 Skeloboy 12 år siden
#43807 The Insider 12 år siden
#43808 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#43809 MOVIE1000 12 år siden
#43810 BN 12 år siden
Måtte man da godt have drikkevarer med hjemmefra (eller udefra) førhen, da den tidligere ejer var der? Det er - i givet fald - temmelig usædvanligt.