Gravatar

#43861 gi-jones 12 år siden

Bruno (43851) skrev:
Problemet er, at man tilsyneladende godt kan få fingrene i Extended Edition af "Superman - The Movie" på blu-ray i Danmark, men "Superman II" lader dels til at være udgået og dels er det biografudgaven, ikke The Richard Donner Cut. :(

Boksen lader også til at være udgået.
Du skal bare have fat i Amazon.com:
http://www.amazon.com/Superman-II-Richard-Donner-B...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43862 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Ah ja, jeg havde faktisk ikke kigget der, af en eller anden mystisk årsag, men de har jo begge to, til en nogenlunde fornuftig pris.

Takker. :)
Gravatar

#43863 gi-jones 12 år siden

No, problem. Vi diskuterede det faktisk for et par uger siden i en anden tråd, så de ligger allerede på min huskeliste.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43864 HonoDelLoce 12 år siden

davenport (43856) skrev:
Kæft hvor er det svært at komme af med ting... Har en InFocus projektor til 2000,- en LD afspiller med 21 film til 500 og 1½ flyttekasse DVDer til ?
Der er ikke så meget som én henvendelse på de opslag jeg har smidt op på FB.

Og Obersten sælger ud af børnetøj (pigetøj) men det lader også til at tage sin tid... :/

Hvilken InFocus projektor er det? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43865 Muldgraver 12 år siden

Pécuchet (43841) skrev:
Jeg ejer ikke en iPad, men nej. Jeg er meget stædig på det område. Hvis værket findes i bogform, ser jeg ingen grund til at læse det under dårligere forhold.

For øvrigt, jeg spurgte dig på et tidspunkt, hvilket format du foretrak litteraturen som. Måske formulerede jeg det som et spørgsmål, om kalligrafisk litteratur er det bedste for dig. Jeg er stadig nysgerrig :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#43866 davenport 12 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43867 misuma 12 år siden

Sidder på Vejle Sygehus i aaaalt for god tid og er skræmt pga undersøgelsen. Min indre tøsedreng vil bare gerne flygte herfra :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#43868 the_paki_don 12 år siden

Misuma

Du skal blot lytte til Will Smiths ord fra traileren til After Earth. ;)
Gravatar

#43869 davenport 12 år siden

Ved en tilfældighed, da jeg søgte på hvornår ses. 3 af TWD kom på NF, poppede watchyourseries.com op. Er det lovligt??

Ex: http://www.watchyourseries.com/the-walking-dead-se...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43870 Kisbye 12 år siden

Det tvivler jeg på. De undskylder sig med at de blot linker til videoerne, som ligger på andre hjemmesider/videotjenester. Den tror jeg ikke holder i byretten.
Når jeg prøver at undersøge hvem der står bag, så viser det sig at de forsøger at skjule sig bag et andet mellemselskab.
Så kan man jo spørge sig selv hvorfor de har brug for at skjule sig, hvis de har rent mel i posen.

Det er selvfølgelig ikke ulovligt på den måde at du risikere at ryge i fedtefadet for at se det, men tvivler på at rettighedshaverne får deres betaling. Det svare nok til at se en piratkopieret film på Youtube.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: