Den benævnte side ser ud til ikke at have noget andet formål end at linke til piratkopierede serier. De kan umuligt være i god tro og så er jeg ikke sikker på hvad loven siger. The Pirate Bay hoster jo heller ikke selve indholdet.
Selv hvis de hoster ulovligt indhold som deres brugere har lagt op, bør de være fredet af Safe Harbor bestemmelsen i DMCA. De skal så fjerne indholdet igen når de bliver gjort opmærksom på det. Det er jo sådan Youtube fungere.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Det har været oppe at vende et utal af gange over årene, siden den slags sider dukkede op og med mindre lovene er blevet ændret siden da, er de reelt set ikke ulovlige.
Forskellen ligger i, at de ikke hoster videofilerne, men kun linker til dem og det gør, at det ikke er ulovligt. At det så er moralsk forkert og alt sådan noget, er en helt anden sag.
Jeg er altså pænt imponeret over Mads Mikkelsen deri. Fuck hans accent (som jeg ikke synes er udpræget dansk heri, bare.. Ikke amerikansk, hvilket jo går meget godt i tråd med Lecters oprindelse), men hans mimik er simpelthen spot on deri. Jeg har s'gu et par gange fået decideret kuldegysninger af hans fremtoning. Lovely!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
That's right: Creator Bryan Fuller has made Hannibal scary again, and he's also addressed one of the issues that's always nagged screen interpretations of author Thomas Harris's character. As played most prominently by Brian Cox and Anthony Hopkins, respectively, Hannibal was a kitschy demonic figure, a James Bond-style villain dressed up with pat explanations out of Pop Psych 101. The mad doctor was initially unnerving, especially as played by Cox, but he was never charming or convincingly human. You never understood why anyone would be taken in by Hannibal's parlor games to begin with, however disturbed they might be.
Fuller and Mikkelsen address that problem by envisioning Hannibal as basically a vampire of haute culture, who gradually wrestles control of the primary narrative arc away from the heroes as the season progresses. He's good looking, brilliant, stylish, possesses an advanced awareness of art, food, and wine, all while remaining unapologetically somewhat alien. Like many deeply self-involved men, Hannibal has a gift for confessing to a fault at the time you least suspect him to, in a conscious manipulation to engender sympathy and subtly orchestrate any given social transaction. Mikkelsen's Hannibal isn't a scold like Cox or Hopkins's, but more of a Tom Ripley who's updated himself to contemporary moors by embracing the newish idea that everyone's now somewhat obsessed with improving themselves culturally. Hannibal seduces people by inviting them into his fold, and by implying they can achieve his level of sophistication, all while he feeds them to each other. The notion of Hannibal's cannibalism as a form of social protest isn't new, as it's always been present in the novels and films as easily spotted text, but now his schemes are elegant, decadent, and imbued with a greater and more satisfying satiric charge.
And yet Hannibal is disturbingly more quasi-human than ever before; we almost believe him when he says that he's come to regard FBI profiler Will Graham (Hugh Dancy) as a friend, even when he elaborately goes about driving him insane out of what's basically intellectual curiosity. Will, who, like Hannibal, first appeared in the Harris novel Red Dragon, consults with the doctor while pursuing a variety of killers with elaborate Grand Guignol memes that allow the writers to go surprisingly wild for network television. "The Gardner," in particular, has a method of killing victims that's icky even for this veteran critic of horror films and crime fiction.
Jeg så også de første par afsnit af Hannibal. Er så stoppet igen. Det er blevet lavet om til at man ikke kan tage det via enheder. Det skal streames over PC. Syntes det er mystisk og det pisser mig af, når jeg nu betaler for at kunne tage Hulu.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Fantastisk talk show med Graham Norton, som snakker med Amy Adams, Henry Cavil og Russel crowe.
Viser sig at Henry blev kaldet fat cavil da han var ung, Russel Crowe snakker om en gammel james bond ide og Amy adams om hendes mor der er budy builder. Rigtig underholdene!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#43871 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#43872 Kisbye 12 år siden
The Pirate Bay hoster jo heller ikke selve indholdet.
Selv hvis de hoster ulovligt indhold som deres brugere har lagt op, bør de være fredet af Safe Harbor bestemmelsen i DMCA. De skal så fjerne indholdet igen når de bliver gjort opmærksom på det. Det er jo sådan Youtube fungere.
#43873 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Forskellen ligger i, at de ikke hoster videofilerne, men kun linker til dem og det gør, at det ikke er ulovligt. At det så er moralsk forkert og alt sådan noget, er en helt anden sag.
#43874 misuma 12 år siden
I've been baaad. Jeg var nysgerrig. Jeg kom til at se piloten til The Following (Som nu købes når den lander i UK) Undskyld filmiske guder.
#43875 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg er altså pænt imponeret over Mads Mikkelsen deri. Fuck hans accent (som jeg ikke synes er udpræget dansk heri, bare.. Ikke amerikansk, hvilket jo går meget godt i tråd med Lecters oprindelse), men hans mimik er simpelthen spot on deri. Jeg har s'gu et par gange fået decideret kuldegysninger af hans fremtoning. Lovely!
#43876 Highland Park 12 år siden
#43877 Skeloboy 12 år siden
For 11. år i træk...og min 40+ gang i alt på en festival ;)
Noget i denne stil:
Midtfyns Festival 1988-2003(sov der første gang i 1995)
Skanderborg Festival 2000-2006
Roskilde Festival 2003-2013
Samt 3-5 gange på hver af følgende: Vestjysk Visefestival, Bork Havnefestival, Fællestival og Fredericia Hardcore Festival...
#43878 Kisbye 12 år siden
#43879 Batsy 12 år siden
#43880 Batsy 12 år siden
Viser sig at Henry blev kaldet fat cavil da han var ung, Russel Crowe snakker om en gammel james bond ide og Amy adams om hendes mor der er budy builder. Rigtig underholdene!