Good luck! Kan næsten garantere at jeg nok ikke får mulighed for at følge med, men fed mulighed for filmz og sikkert også spas at diskutere filmnørderi i det forum.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Så skal jeg søreme til audition onsdag morgen på Go'morgen Danmark. Casper Christensen stopper, og jeg er åbenbart én ud af to, som overvejes som erstatning. Det giver ingen penge, men det vil jo kun kunne gavne Filmz med ekstra omtale. Men vi skal åbenbart tale om "The Lone Ranger", så nu er jeg tvunget til at se den i morgen... suk!
Sådan har jeg det også altid efter jeg har været til jobsamtale og jobbet er gået til en anden. Overvejer hver gang at lade være med at fortælle det til nogen, men kan ikke lade være alligevel.
2 er jo ikke mange, så der skulle da være en chance. Selv om du ikke skulle få det, er det da alligevel flot at du er blivet overvejet til opgaven ;)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Så skal jeg søreme til audition onsdag morgen på Go'morgen Danmark. Casper Christensen stopper, og jeg er åbenbart én ud af to, som overvejes som erstatning. Det giver ingen penge, men det vil jo kun kunne gavne Filmz med ekstra omtale. Men vi skal åbenbart tale om "The Lone Ranger", så nu er jeg tvunget til at se den i morgen... suk!
"ingen penge"? Som i "0 kr."? Eller som i "ikke ret meget"?
Men bortset fra det, så er det da også på tide, at TV-verdenen får øjnene op for eksistensen af tidens absolut bedste film-vært! De får dels en ung herre, dels en yderst velformuleret, rigtig film-nørd - og den kombination hænger altså ikke på træerne.
#43941 Collateral 12 år siden
#43942 MMB 12 år siden
Netop. Derfor vil din fod befinde sig langt tættere på hendes røv end ellers. ;P
#43943 davenport 12 år siden
#43944 the_paki_don 12 år siden
#43945 Giraffen 12 år siden
Ha ha sejt. Good luck Johan! :)
#43946 The Insider 12 år siden
#43947 Kisbye 12 år siden
2 er jo ikke mange, så der skulle da være en chance. Selv om du ikke skulle få det, er det da alligevel flot at du er blivet overvejet til opgaven ;)
#43948 Kruse 12 år siden
#43949 BN 12 år siden
"ingen penge"? Som i "0 kr."? Eller som i "ikke ret meget"?
Men bortset fra det, så er det da også på tide, at TV-verdenen får øjnene op for eksistensen af tidens absolut bedste film-vært! De får dels en ung herre, dels en yderst velformuleret, rigtig film-nørd - og den kombination hænger altså ikke på træerne.
#43950 misuma 12 år siden
...og så har Johan jo også den der "the thing", ikke at forglemme!