Gravatar

#8781 Slettet Bruger [2353454305] 15 år siden

Det mest absurde jeg har prøvet var, da jeg forsøgte at købe 1933-versionen af King Kong i TP. I stedet for King Kong havde den latterlige ekspedient lagt Eastern Promises- OG Postmand Per-dvd'er ind i coveret. Hvor langt ude er det lige?
Gravatar

#8782 gi-jones 15 år siden

#8778: Du skal da helt klart tage derned alligevel. Med lidt held har de fået en hel pallefuld, hvor indholdet mangler, og så er det jo en formsag.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8783 Kiksmann 15 år siden

#8766 - Held og lykke med din far, jeg håber at alt forløber som det skal og at i snart har ham hjemme igen.

Har taget en dag på hjemmekontoret, så jeg kan få kontaktet de som jeg skal nå inden jeg holder ferie på fredag.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#8784 Bony 15 år siden

Jeg har lige lavet mig en kande kaff' og sidder nu og kigger på andres hjemmebioer, til inspiration. Dejlig dag.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8785 Bony 15 år siden

Jeg tror at jeg skal skære lidt ned på kaffen..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8786 davenport 15 år siden

Sidder lige og læser den ganske udemærkede bog "I Pearl Jams Fodspor - før og efter Roskilde" af Henrik Tuxen.
Ellers sker der ikke så meget. Det er mandag. Der er rimeligt lang tid til weekend, og jeg venter stadig på at score noget ferie om et par uger. - Egentlig er det jo næste fredag, så der er ikke så lang tid igen, men det føles langt...

Status:
Sure tæer, fordi jeg har haft sandaler på, og jeg har endda vasket dem, og sprøjtet med Sanex. Lidet hjælper det. Her lugter som en svinestald om søndagen, efter rester er serveret, og afføring er afleveret.
Ja, det er sure tære, min fine ven!

Og så er der en flue, jeg ikke kan få ram på. Den er for snedig.. Hvordan reagerer de små sataner så hurtigt??? Det er jo vanvittigt! Jeg er hurtig som en tyk pige til en dårlig fest, og jeg taber hver gang. Lyden fluer laver, er jeg sikker på er latter. Overfor mig. De griner, mens de flyver væk, og så skider de på mit frugt.
(Godt jeg alligevel ikke spiser frugt, det er kun til pynt)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8787 gi-jones 15 år siden

Er der nogen herindefra der arbejder i, eller har en god kontakt til en SFO i Århus-området? Jeg har seriøst brug for at finde en sådan til optagelser to dage i uge 31 på min nye storslåede zombiefilm.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8788 wiseguy 15 år siden

Holder ferie :o) Var med de to store unger inde og se Ice Age 3 i dag - ganske underholdende film :o)

Onsdag har vi fået en fridag fra ungerne. Vi regner med at ta' et smut til Århus.
Jeg har med garanti spurgt før - men hvor er det nu, man skal spise i Århus??
Har før været på Faust, men sidst vi var der, var det skuffende!!
Nogen forslag? eller anbefalinger???
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#8789 lagoni 15 år siden

Jeg spiller Fallout 2, herligt spil (der virker stort set perfekt i Vista).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8790 davenport 15 år siden

Burger King er altid udemærket.... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: