Jeg går også lidt og overvejer om jeg skal flytte i noget større på et tidspunkt, så'en i det samme område, som jeg bor i nu. Jeg har boet samme sted i lidt over 8 år, hvilket er noget af en præstation for mig og det kunne være fedt nok at få et rum til hjemmebiograf, tegneserier og computer.
Det bliver dog ikke hus, med mindre jeg finder mig en rig kæreste. :p
#43978, tusind tak igen, BN! :-) Samtidig gør det mig ondt, at du hev dig selv igennem et gensyn med de ældste Filmz TV-udsendelser - jeg kan selv slet ikke klare at se dem! Men det er rigtig godt at høre, at man ikke selv er kugleskør, men at andre faktisk også fornemmer, at det er blevet bedre med tiden :-)
Nå, må nok hellere hoppe til køjs... TUSIND tak for støtten alle sammen! Den får jeg virkelig brug for, når jeg sover over mig i morgen tidlig!
Jeg synes faktisk, det gik okay :-) Men nu skal de to auditions (mig og så ham Tobias) sendes til en række folk, der samlet skal træffe den endelige beslutning. Crazy times!
Jeg synes faktisk, det gik okay :-) Men nu skal de to auditions (mig og så ham Tobias) sendes til en række folk, der samlet skal træffe den endelige beslutning. Crazy times!
Kan de ikke bare frigive begge og lade pøblen bestemme?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#43981 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Det bliver dog ikke hus, med mindre jeg finder mig en rig kæreste. :p
#43982 Skeloboy 12 år siden
#43983 The Insider 12 år siden
Nå, må nok hellere hoppe til køjs... TUSIND tak for støtten alle sammen! Den får jeg virkelig brug for, når jeg sover over mig i morgen tidlig!
#43984 davenport 12 år siden
#43985 The Insider 12 år siden
#43986 davenport 12 år siden
#43987 Kisbye 12 år siden
#43988 The Insider 12 år siden
#43989 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Husk at få lavet "Kendt fra tv"-shirts til os!
#43990 DarkLight 12 år siden
Kan de ikke bare frigive begge og lade pøblen bestemme?