Jeg gik lige og lyttede til "Major Spoilers"-podcasten på vej fra Netto og hørte for første gang den første Star Trek-film omtalt som "Star Trek - The Motionless Picture". Selvom jeg ikke er enig, fik det mig alligevel til at grine som en idiot, da jeg gik alene på fortorvet. :D
#43993, hehe! Vi omtaler den også som dét i Trekkies-kredse :-) selvom jeg godt nok synes, det er en film, der vinder ved gensyn. Er blevet meget gladere for den med tiden. Og det er en kærkommen reminder om en tid, hvor man var villig til at bruge MEGA big bucks på virkelig eftertænksom sci-fi. Den har jo nærmest mere tilfælles med 2001 end de andre Star Trek-film.
Der har været alskens rygter - der har mest af alt været snak om en animationsserie, der foregår i den nye tidslinje, som forfatteren Roberto Orci skulle supervisere (han har været medforfatter på de to seneste). Men jeg tror, at der går en årrække endnu. CBS har rettighederne til serierne, mens Paramount har rettighederne til filmene, og de er på en eller anden måde nødt til at arbejde sammen og undgå, at den ene parter stjæler rampelyset fra den anden. Måske et par år efter en potentiel tredje film i den nye tidslinje, når den nye filmserie for alvor har etableret et solidt fodfæste.
Er lidt offline på filmz for tiden, er hjemme ved de gamle og ordne hæk og male. Min far er kommet hjem igen, han har fået en ballon udvidelse, men skal afsted igen. Lægerne sagde at der skulle ikke gå særlig lang tid igen før det var helt stoppet ned i benet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#43991 The Insider 12 år siden
#43992 Kisbye 12 år siden
#43993 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#43994 The Insider 12 år siden
#43995 davenport 12 år siden
#43996 The Insider 12 år siden
#43997 MOVIE1000 12 år siden
#43998 Batsy 12 år siden
#43999 misuma 12 år siden
Damn, den ramte plet. Det lover godt.
#44000 Skeloboy 12 år siden