Husk at det også så positivt ud for "Man of Steel" inden den fik premiere :)
Well, det endte jo med at vise det billed, der også er på internettet og alle andre steder: at den virkelig skiller vandene. Jeg har sjældent set en film, der repræsenterer det så godt i anmeldelser, som den gør. :)
Men jeg er noget skeptisk mht. "The Wolverine", skal jeg gerne indrømme, men jeg håber det bedste og jeg kommer nok til at se den.
The Wolverine vil formentlig score fine anmeldelser, uden at være prangende. Hvis jeg kan få en solid oplevelese (4/6) så er jeg tilfreds. Og pisse ærgerligt vi ikke får en hardcore version at se. Det ville have klædt karakteren. Lige nu glæder jeg mig mest til Elysium.
Det er simpelthen for tidligt at vågne klokken ti minutter i syv, når man absolut ingen planer har! Den slags dage skal man mindst sove til klokken halv otte !
Selv hunden var forvirret !!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hvis I bruger inkognito-vindue i Chrome eller private browsing i Firefox, så registrerer den ikke, at I bruger siden, og derfor er I ikke begænset til 25 artikler om måneden.
Hvis I bruger inkognito-vindue i Chrome eller private browsing i Firefox, så registrerer den ikke, at I bruger siden, og derfor er I ikke begænset til 25 artikler om måneden.
Et andet tricks: Betal det, det koster eller accepter, at det ikke er gratis at læse mere end 25 artikler om måneden på Politiken. Det andet er virkelig dårlig stil.
Fik lige set det famøse Kitchen Nightmares-afsnit med Amy's Baking Company(fandt det på [url=]Youtube[/url]), hvor Gordon Ramsey for første gang nogensinde opgiver at hjælpe, da ejerne nok er de mest desillusionerede, inkompetente og umulige restauratører nogensinde. Bare de første fem minutter er noget af det mest vanvittige jeg har set i den programserie.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#44151 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Well, det endte jo med at vise det billed, der også er på internettet og alle andre steder: at den virkelig skiller vandene. Jeg har sjældent set en film, der repræsenterer det så godt i anmeldelser, som den gør. :)
Men jeg er noget skeptisk mht. "The Wolverine", skal jeg gerne indrømme, men jeg håber det bedste og jeg kommer nok til at se den.
#44152 Ispep 12 år siden
#44153 HonoDelLoce 12 år siden
Selv hunden var forvirret !!
#44154 Skeloboy 12 år siden
#44155 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44156 Wangsgaard 12 år siden
#44157 Kochie 12 år siden
Et andet tricks: Betal det, det koster eller accepter, at det ikke er gratis at læse mere end 25 artikler om måneden på Politiken. Det andet er virkelig dårlig stil.
#44158 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
http://politiken.dk/ibyen/nyheder/gadeplan/ECE2029...
Torsdag: Albert Nobbs
Fredag: Kyss Mig
Lørdag: Huden jeg bor i
#44159 colocho 12 år siden
#44160 Kruse 12 år siden