Jeg skal allerede til at gense Evil Dead 2013 igen. (Jeg synes ikke region 1 film er særlig pæne på fladskærmen kontra region 2 film. Måske det bare er mig)
Det er nok bare din afspiller, eller en kombination af afspiller og tv. :)
Phew alt det arbejde også i den varme, håber resten af dagen bliver mere rolig, har lige at flytte 5 rustfri bundrammer omkring 40m, de stod heldigvis på en europalle, så det kunne klares med truck. Om lidt skal der sikkert en gang sten, saks, papir til at afgøre hvem der laver mere kaffe
Tilbage til Alias på Netflix..
Hvor langt er du med Alias? Jeg er ved at se serien for første gang er vidst noget til afsnit 7 i sæson 1.
[quote=Bruno (44133)]Jeg så lige denne awesome video fra Comic-Con med Tom Hiddleston som Loki. Det var åbenbart ikke blevet annonceret, at han ville dukke op:
Awesome, han lader da rigtig håret gro.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Der er kommet et par enkelte anmeldelser ind af "The Wolverine" og det ser ikke så dårligt ud, som man kunne frygte. Det er dog lidt tidligt at få et generelt billede.
Generelt ser august dog ud til at blive en ret dyr måned mht. biografture. Indtil videre, ser der ud til at være tre sikre og tre usikre, hvis jeg tæller "The Wolverine" med i august, og det gør jeg, fordi jeg ikke når i biografen inden d. 1. :p
Der er kommet et par enkelte anmeldelser ind af "The Wolverine" og det ser ikke så dårligt ud, som man kunne frygte. Det er dog lidt tidligt at få et generelt billede.
Generelt ser august dog ud til at blive en ret dyr måned mht. biografture. Indtil videre, ser der ud til at være tre sikre og tre usikre, hvis jeg tæller "The Wolverine" med i august, og det gør jeg, fordi jeg ikke når i biografen inden d. 1. :p
Hvad er de 3 sikre? :) JEg har ingen planer med biograf tur før oktober, november og december.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Husk at det også så positivt ud for "Man of Steel" inden den fik premiere :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#44141 tiany 12 år siden
http://img2.timeinc.net/ew/i/2013/07/22/X-MEN-Magn...
#44142 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Det er nok bare din afspiller, eller en kombination af afspiller og tv. :)
Ja, de plakater er ret vilde. :)
#44143 HonoDelLoce 12 år siden
Givet, den er godt nok fed, den plakat der !
Det er godt nok længe siden jeg har forelsket mig i to plakater inden for en uge, men jeg vil virkelig gerne have fingre i denne her også !
#44144 MOVIE1000 12 år siden
Awesome nyhed
Hvor langt er du med Alias? Jeg er ved at se serien for første gang er vidst noget til afsnit 7 i sæson 1.
Awesome plakat
[quote=Bruno (44133)]Jeg så lige denne awesome video fra Comic-Con med Tom Hiddleston som Loki. Det var åbenbart ikke blevet annonceret, at han ville dukke op:
Awesome, han lader da rigtig håret gro.
#44145 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44146 MOVIE1000 12 år siden
Hvad er de 3 sikre? :) JEg har ingen planer med biograf tur før oktober, november og december.
#44147 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
De tre usikre er: The Wolverine, 300: Rise of an Empire og Kick-Ass 2.
#44148 HelmerJ 12 år siden
Det er også første gang jeg ser den, er nået til sæson 3 episode 18, den har et par døde perioder hist og her, men er alt i alt ganske underholdt
#44149 MOVIE1000 12 år siden
Fortsætter tempoet igennem hele serien, jeg synes det går ldit for stærkt, man tør snart ikke blinke af at gå glip af en detalje.
#44150 Kruse 12 år siden
Husk at det også så positivt ud for "Man of Steel" inden den fik premiere :)