Så har jeg lige backet Spike Lees film på Kickstarter med 50$(+15$ i shipment). Det bliver godt nok 65$ for en DVD med autograf...men så er man da med til at støtte filmen :)
Jeg stødte først på dem, da en af mine venner linkede til deres facebook-side, hvor de besvarede kritik (og trolling) med at svine folk til(med caps lock), hvilket er noget af det dummeste man kan gøre på Facebook(og internettet generelt).
Jeg synes dog det var fedt, da de spurgte på Twitter om forslag til hvad de skulle kalde et af deres kommende børn(tror jeg nok), og folk blev ved med at forslå navnet Gordon :)
Har du så set de der madprogrammer, hvor han er hjemme ved sig selv og laver mad, og kommer med opskrifter og gode råd, her er han hel rolig og snakker venligt til kameraret, ret sjov kontrast.
Man burde lave sådan et remix mellem hans vredeudbrud, og så hans venlighed hjemme ved sig selv :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg kan nu også godt forstå at han er så voldsom i de programmer, da de folk han hjælper ofte virkelig trænger til en opsang, og det hjælper for det meste også med at få dem til at indse deres problemer og ændre dem.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg kan nu også godt forstå at han er så voldsom i de programmer
Men det skyldes også, at stjernekokke-kulturen bare er sådan. Der er faktisk et par danske RUC-piger, der skriver speciale om at forbedre arbejdsmiljøet for kokke. Det giver jo heller ingen mening, at chefkokkene skal være så onde...
Det giver jo heller ingen mening, at chefkokkene skal være så onde...
Jeg vil nu ikke kalde hans opførsel for ond. Når de kokke han er ude ved, tror at de laver fantastisk mad, og at ingen nogensinde klager over det, så har de brug for en skarp og kontant ærlig mening fra en stjernekok som Ramsay. Bevares, han kunne måske bande lidt mindre og sænke lydniveauet en smule, men jeg synes nu ikke at der er noget ondt i hans opførsel.
#44177 - det var egentlig også en mærkelig kommentar, for tænkte vist mere på deres generelle opførsel end TV-programmet.
Men Gordon Ramsay har selv sagt, at grunden til, han er så hård(som vel er et mere korrekt ord end ond), er fordi, at han er opdraget sådan i køkkenet af Marco-et-eller-andet. Og sådan er det bare.
Men Gordon Ramsay har selv sagt, at grunden til, han er så hård(som vel er et mere korrekt ord end ond), er fordi, at han er opdraget sådan i køkkenet af Marco-et-eller-andet. Og sådan er det bare.
Og fordi at han er fra Skotland. [url= folk kan være lidt voldsomme :)[/url]
Skeloboy (44179) skrev:
Og sådan er det bare.
Uanset hvad man måtte mene om metoden, så må man give ham, at det i den grad har virket for ham.
#44171 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden
#44172 Skeloboy 12 år siden
Link
#44173 elwood 12 år siden
Har du så set de der madprogrammer, hvor han er hjemme ved sig selv og laver mad, og kommer med opskrifter og gode råd, her er han hel rolig og snakker venligt til kameraret, ret sjov kontrast.
Man burde lave sådan et remix mellem hans vredeudbrud, og så hans venlighed hjemme ved sig selv :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44174 Kruse 12 år siden
Jeg kan nu også godt forstå at han er så voldsom i de programmer, da de folk han hjælper ofte virkelig trænger til en opsang, og det hjælper for det meste også med at få dem til at indse deres problemer og ændre dem.
#44175 elwood 12 år siden
Jeg så faktisk en del af de her programmer, synes det var ganske god afslapning.
#44176 Skeloboy 12 år siden
Men det skyldes også, at stjernekokke-kulturen bare er sådan. Der er faktisk et par danske RUC-piger, der skriver speciale om at forbedre arbejdsmiljøet for kokke. Det giver jo heller ingen mening, at chefkokkene skal være så onde...
#44177 Kruse 12 år siden
Jeg vil nu ikke kalde hans opførsel for ond. Når de kokke han er ude ved, tror at de laver fantastisk mad, og at ingen nogensinde klager over det, så har de brug for en skarp og kontant ærlig mening fra en stjernekok som Ramsay. Bevares, han kunne måske bande lidt mindre og sænke lydniveauet en smule, men jeg synes nu ikke at der er noget ondt i hans opførsel.
#44178 elwood 12 år siden
#44179 Skeloboy 12 år siden
#44180 Kruse 12 år siden
Og fordi at han er fra Skotland. [url= folk kan være lidt voldsomme :)[/url]
Uanset hvad man måtte mene om metoden, så må man give ham, at det i den grad har virket for ham.