Gravatar

#8831 filmz-Utyske 15 år siden

Yeah, jeg har rodet med selve subben også. Da jeg satte anlægget sammen med min gamle receiver, havde jeg lige misset at der er en power-knap og en on-knap, men det er så ikke tilfældet denne gang.

Men jeg må lige teste med min svogers subwoofer på fredag og se om den heller ikke spiller.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8832 dyg 15 år siden

Jeg forsøger endnu en gang at lære japansk. Denne gang har jeg lånt Pimsleur's lydbøger, dog mangler jeg meget at kunne se ordene på skrift, men så er det godt, at man har internettet ved siden af.

Nu burde jeg se et par japanske film, for at bruge aaalt det jeg har lært i lektion 1 og 2... Watashi wa nihongo ga wakarimasen!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8833 Bony 15 år siden

#8831 - Hvilken receiver har du fået..?

Alle de planer om at bygge hjemmebio, har (desværre) fået mig til at indse, at min nuværende receiver (606'er), kommer til at mangle power så snart jeg opgraderer. Så nu overvejer jeg, at springe budgettet og snuppe en LX71'er eller HK's 255'er. Måske jeg bare skulle holde mig til Onkyo og så snuppe storebroderen 706 i stedet. Argh, alle de valg og udgifter. Herligt! :)

Ellers sidder jeg bare og roder med computeren, efter at have skiftet til Ubuntu her til aften. Et skift, der er blevet til en leg. Dejligt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8834 Bates 15 år siden

Er der nogen som ved om "Spring, Summer, Autumn Winter...And Spring" er udkommet på bluray?
Gravatar

#8835 filmz-Utyske 15 år siden

#8833 -

En Denon AVR-1910, den er ikke meget anderledes end den jeg havde, men jeg var ved at blive vanvittig af manglen på HDMI-indgange. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8836 Takfornu 15 år siden

# 8820 Just another day in ACP (at The Office) ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8837 cyberzed 15 år siden

Sidder og undre mig lidt over hvad jeg skal gribe fat i...der er godt nok stille i sådan nogle ferieuger :(
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#8838 Takfornu 15 år siden

Sidder og gør klar til at starte en ny og laaaaang dag :)

Solgte ellers en stak film igår under min oprydning, man får godt nok ikke meget for dem i Accord, MINT osv. :-/
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8839 Bates 15 år siden

#8838 - QXL, min ven. ;)
Gravatar

#8840 filmz-Utyske 15 år siden

#8839 -

Der er heller ikke meget liv i salg af gamle film. Jeg har forsøgt et par gange, hvor der ellers tidligere var god salg i skidtet, men nu vil jeg også minimere mit brug af QXL, efter det der med fortrydelsesret.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: