Jeg sad og kiggede efter billetter til "Before Midnight" og en af de få forestillinger, der kommer op, er til TøseTirsdag i Cinemaxx. Jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med måske at ta' ind og se filmen der. Det virker ikke så mandeligt igen, hvis jeg ender med at ta' alene afsted. :p
Vi kan være rolige igen. Den ligner godt nok. Kan godt lide ham i receptionens afskedsbemærkning til mig "Hvis du ikke havde været på hende den aften, kunne du havde brugt de 1000 kr. på noget andet.." :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg faldt lige over et klip med Betty White ved Jimmy Fallon. Fatter ikke den kvinde er 91 år gammel, hun er så ekstremt frisk og underholdende stadigvæk!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#44201 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44202 the_paki_don 12 år siden
Fedt hvis Davenport i skanningen ser sådan et forvrænget billede af Skraldemanden a la General Zod fra "Man of Steel"... :D
#44203 davenport 12 år siden
Kan godt lide ham i receptionens afskedsbemærkning til mig "Hvis du ikke havde været på hende den aften, kunne du havde brugt de 1000 kr. på noget andet.." :D
#44204 wimmie 12 år siden
ELLER én på 19 mdr :-O
For mig var det nok at læse om den til at vide at det nok er en film jeg ikke kommer til at se :(
#44205 Highland Park 12 år siden
#44206 dyg 12 år siden
#44207 Skeloboy 12 år siden
Er ankommet i dag, og den har stået på en god aftensmad med friskfanget skrubbe, nye kartofler, grønt og hollandaise og lidt natur ved Skjern Å.
I morgen er det Legoland og så på Restaurant Stauning Havn.
Lørdag er det besøg hos de venner, som ikke er flyttet fra området samt sandskulpturfestival og strand i Søndervig.
Det er sgu lækkert at være hjemme :)
#44208 wimmie 12 år siden
Know the feeling - selvom jeg er glad for ikke at bo der mere så elsker jeg altid at komme til dejlige vestjylland :D
#44209 Skeloboy 12 år siden
Kan sagtens se mig selv bo i i nærheden af fjorden på et tidspunkt...
#44210 MOVIE1000 12 år siden