Gravatar

#44201 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg sad og kiggede efter billetter til "Before Midnight" og en af de få forestillinger, der kommer op, er til TøseTirsdag i Cinemaxx. Jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med måske at ta' ind og se filmen der. Det virker ikke så mandeligt igen, hvis jeg ender med at ta' alene afsted. :p
Gravatar

#44202 the_paki_don 12 år siden

hahaha!!

Fedt hvis Davenport i skanningen ser sådan et forvrænget billede af Skraldemanden a la General Zod fra "Man of Steel"... :D
Gravatar

#44203 davenport 12 år siden

Vi kan være rolige igen. Den ligner godt nok.
Kan godt lide ham i receptionens afskedsbemærkning til mig "Hvis du ikke havde været på hende den aften, kunne du havde brugt de 1000 kr. på noget andet.." :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44204 wimmie 12 år siden

tiany (44200) skrev:
Note to Self: Se ikke trailer til Malmros' Sorg & Glæder - når man sidder på arbejde og selv har et barn på 11 mdr - Fuck!

ELLER én på 19 mdr :-O
For mig var det nok at læse om den til at vide at det nok er en film jeg ikke kommer til at se :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#44205 Highland Park 12 år siden

Jeg ser så meget frem til den filmoplevelse. Malmros er en ener og modig som bare fanden.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44206 dyg 12 år siden

Jeg faldt lige over et klip med Betty White ved Jimmy Fallon. Fatter ikke den kvinde er 91 år gammel, hun er så ekstremt frisk og underholdende stadigvæk!

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#44207 Skeloboy 12 år siden

Good times i Vestjylland...

Er ankommet i dag, og den har stået på en god aftensmad med friskfanget skrubbe, nye kartofler, grønt og hollandaise og lidt natur ved Skjern Å.

I morgen er det Legoland og så på Restaurant Stauning Havn.

Lørdag er det besøg hos de venner, som ikke er flyttet fra området samt sandskulpturfestival og strand i Søndervig.

Det er sgu lækkert at være hjemme :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#44208 wimmie 12 år siden

Skeloboy (44207) skrev:
Good times i Vestjylland...

Er ankommet i dag, og den har stået på en god aftensmad med friskfanget skrubbe, nye kartofler, grønt og hollandaise og lidt natur ved Skjern Å.

I morgen er det Legoland og så på Restaurant Stauning Havn.

Lørdag er det besøg hos de venner, som ikke er flyttet fra området samt sandskulpturfestival og strand i Søndervig.

Det er sgu lækkert at være hjemme :)

Know the feeling - selvom jeg er glad for ikke at bo der mere så elsker jeg altid at komme til dejlige vestjylland :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#44209 Skeloboy 12 år siden

wimmie (44208) skrev:
Know the feeling - selvom jeg er glad for ikke at bo der mere så elsker jeg altid at komme til dejlige vestjylland :D

Kan sagtens se mig selv bo i i nærheden af fjorden på et tidspunkt...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#44210 MOVIE1000 12 år siden

VESTJYLLAND ROCKS!!!
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: