Var jo en lille uge i Hvide Sande i sidste uge og der er nu dejligt derude ved vandet (især om sommeren) :)
Skal også til Hvide Sande i dag for at spise frokost-fisk og så til Sandskulpturfestival i Søndervig. Måske stranden, men har aldrig været fan af det sted...
Er på uddannelsesydelse, og har lige spurgt min jobcenter-mand, om jeg kan få godkendt nogen kurser i KBH - hvis jeg kan, så bliver jeg virkelig, virkelig glad!
Det er alle kurser, der har med frivillighed at gøre: ledelse, rekruttering, fastholdelse og sociale medier. Og det er netop en af mine drømmejobs at komme til at arbejde med frivillige.
#44211 wimmie 12 år siden
Var jo en lille uge i Hvide Sande i sidste uge og der er nu dejligt derude ved vandet (især om sommeren) :)
#44212 The Insider 12 år siden
#44213 Skeloboy 12 år siden
Skal også til Hvide Sande i dag for at spise frokost-fisk og så til Sandskulpturfestival i Søndervig. Måske stranden, men har aldrig været fan af det sted...
#44214 misuma 12 år siden
#44215 the_paki_don 12 år siden
#44216 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden
Det så også lidt vildt ud må jeg indrømme.
#44217 Skeloboy 12 år siden
Det er alle kurser, der har med frivillighed at gøre: ledelse, rekruttering, fastholdelse og sociale medier. Og det er netop en af mine drømmejobs at komme til at arbejde med frivillige.
Så det håber jeg sgu, at jeg kan få!
#44218 Wangsgaard 12 år siden
Lyder godt Allan. Du kan altid låne en sofa eller komme til aftensmad hvis du har brug for det.
#44219 MOVIE1000 12 år siden
#44220 Skeloboy 12 år siden