Gravatar

#44271 Collateral 12 år siden

Også en tanke herfra MOVIE. Har tænkt meget på min egen far den seneste tid og kan virkelig godt forstå at tanken om ikke at have en sådan i sit liv er skræmmende. De er meget værdifulde. Håber det allerbedste for dig og din far (resten af din familie også naturligvis).
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#44272 Ericmase 12 år siden

MOVIE1000 (44260) skrev:
Shhiiit :`(

Er næsten lige blevet sat af hjemme, ved mig selv af min mor, da min søster ringer og siger, at hun kommer og henter mig, da min mor har ringet, fordi hun fandt min far ude i haven bevidstløs. Falck kom og hentede ham og genoplivede ham på stedet. JEg har aldrig prøvet før hvor tiden går så langsom og alt er forvirrende og rodet lige nu. Nu må hun gerne komme og samle mig op.

Det lyder rigtig nedern! Håber på det bedste herfra! :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#44273 NightHawk 12 år siden

MOVIE1000 (44260) skrev:
Shhiiit :`(

Er næsten lige blevet sat af hjemme, ved mig selv af min mor, da min søster ringer og siger, at hun kommer og henter mig, da min mor har ringet, fordi hun fandt min far ude i haven bevidstløs. Falck kom og hentede ham og genoplivede ham på stedet. JEg har aldrig prøvet før hvor tiden går så langsom og alt er forvirrende og rodet lige nu. Nu må hun gerne komme og samle mig op.

Det er jeg virkelig ked af at høre, Michael/M1000. Sender alle de varmeste og bedste tanker jeg kan til dig og din far, samt resten af din familie.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#44274 dyg 12 år siden

For dælen Michael, jeg ønsker dig, din far og din familie alt det bedste! Håber i kommer godt igennem det hele! Rigtig mange varme tanker herfra!

På en lysere side, så har jeg lige bestilt billetter til Elysium på onsdag, hvor der er forpremiere i Cinemaxx.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#44275 Batsy 12 år siden

Sender også tanker fra bathulen her Movie1000!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44276 Steffan Rasmussen 12 år siden

Ser ud til at tredje del af Cornetto trilogien ikke får dansk premiere.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#44277 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Steffan Rasmussen (44276) skrev:

Ikke det? Jeg troede bare, at den var stærkt forsinket i forhold til UK.
Gravatar

#44278 Steffan Rasmussen 12 år siden

Bruno (44277) skrev:
Ikke det? Jeg troede bare, at den var stærkt forsinket i forhold til UK.

Mongaard har tweetet det i dag. This is the End ser heller ikke ud til at komme til Danmark.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#44279 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Det er sgu synd, men altså, så må man jo bare håbe på, at der kommer en hurtig udgivelse til hjemmemarkedet.
Gravatar

#44280 elwood 12 år siden

Steffan Rasmussen (44276) skrev:

Jep vi har talt om det i bedøm alt tråden også.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: