Også en tanke herfra MOVIE. Har tænkt meget på min egen far den seneste tid og kan virkelig godt forstå at tanken om ikke at have en sådan i sit liv er skræmmende. De er meget værdifulde. Håber det allerbedste for dig og din far (resten af din familie også naturligvis).
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Er næsten lige blevet sat af hjemme, ved mig selv af min mor, da min søster ringer og siger, at hun kommer og henter mig, da min mor har ringet, fordi hun fandt min far ude i haven bevidstløs. Falck kom og hentede ham og genoplivede ham på stedet. JEg har aldrig prøvet før hvor tiden går så langsom og alt er forvirrende og rodet lige nu. Nu må hun gerne komme og samle mig op.
Det lyder rigtig nedern! Håber på det bedste herfra! :)
Er næsten lige blevet sat af hjemme, ved mig selv af min mor, da min søster ringer og siger, at hun kommer og henter mig, da min mor har ringet, fordi hun fandt min far ude i haven bevidstløs. Falck kom og hentede ham og genoplivede ham på stedet. JEg har aldrig prøvet før hvor tiden går så langsom og alt er forvirrende og rodet lige nu. Nu må hun gerne komme og samle mig op.
Det er jeg virkelig ked af at høre, Michael/M1000. Sender alle de varmeste og bedste tanker jeg kan til dig og din far, samt resten af din familie.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#44271 Collateral 12 år siden
#44272 Ericmase 12 år siden
Det lyder rigtig nedern! Håber på det bedste herfra! :)
#44273 NightHawk 12 år siden
Det er jeg virkelig ked af at høre, Michael/M1000. Sender alle de varmeste og bedste tanker jeg kan til dig og din far, samt resten af din familie.
#44274 dyg 12 år siden
På en lysere side, så har jeg lige bestilt billetter til Elysium på onsdag, hvor der er forpremiere i Cinemaxx.
#44275 Batsy 12 år siden
#44276 Steffan Rasmussen 12 år siden
#44277 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Ikke det? Jeg troede bare, at den var stærkt forsinket i forhold til UK.
#44278 Steffan Rasmussen 12 år siden
Mongaard har tweetet det i dag. This is the End ser heller ikke ud til at komme til Danmark.
#44279 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44280 elwood 12 år siden
Jep vi har talt om det i bedøm alt tråden også.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"