Er næsten lige blevet sat af hjemme, ved mig selv af min mor, da min søster ringer og siger, at hun kommer og henter mig, da min mor har ringet, fordi hun fandt min far ude i haven bevidstløs. Falck kom og hentede ham og genoplivede ham på stedet. JEg har aldrig prøvet før hvor tiden går så langsom og alt er forvirrende og rodet lige nu. Nu må hun gerne komme og samle mig op.
Øv, øv, øv!!! Jeg håber virkelig det bedste for din far og dig og resten af familien!
Hver gang jeg hører eller læser den slags, ryger jeg i tankerne tilbage til de sidste 14 dage af min fars liv og især den allersidste dag. (Han blev 55.) Jeg håber, at udgangen på det bliver en anden for DIN far. Jeg formoder, at han stadig er relativt ung, og det er bare ikke fair, at nogen skal herfra så tidligt. Godt at de fik ham genoplivet!
Er næsten lige blevet sat af hjemme, ved mig selv af min mor, da min søster ringer og siger, at hun kommer og henter mig, da min mor har ringet, fordi hun fandt min far ude i haven bevidstløs. Falck kom og hentede ham og genoplivede ham på stedet. JEg har aldrig prøvet før hvor tiden går så langsom og alt er forvirrende og rodet lige nu. Nu må hun gerne komme og samle mig op.
Puha, sikke da en kæmpe forskrækkelse - godt de fik ham genoplivet :( Føler med jer; jeres familie er godt nok meget igennem for tiden...håber din har har det godt nu (og du, naturligvis)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#44261 Kruse 12 år siden
Jeg sender varme tanker i din retning.
#44262 Mikkel Abel 12 år siden
http://collider.com/her-trailer/
Wow, jeg er så klar! Ser rigtig spændende ud og jeg elsker sådan nogle skæve/alternative romantiske film. :)
Castet er hellere ikke værst. Udover Phoenix er bla. Amy Adams, Rooney Mara, Olivia Wilde og Scarlett Johansson også med.
#44263 The Insider 12 år siden
#44264 elwood 12 år siden
Heller ikke værst... årets underdrivelse! :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44265 Kruse 12 år siden
Ja, den glæder jeg mig også virkeligt meget til.
#44266 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44267 misuma 12 år siden
#44268 BN 12 år siden
Øv, øv, øv!!! Jeg håber virkelig det bedste for din far og dig og resten af familien!
Hver gang jeg hører eller læser den slags, ryger jeg i tankerne tilbage til de sidste 14 dage af min fars liv og især den allersidste dag. (Han blev 55.) Jeg håber, at udgangen på det bliver en anden for DIN far. Jeg formoder, at han stadig er relativt ung, og det er bare ikke fair, at nogen skal herfra så tidligt. Godt at de fik ham genoplivet!
#44269 wimmie 12 år siden
Puha, sikke da en kæmpe forskrækkelse - godt de fik ham genoplivet :(
Føler med jer; jeres familie er godt nok meget igennem for tiden...håber din har har det godt nu (og du, naturligvis)
#44270 wimmie 12 år siden