Prøver at finde ud af om den danske Blu-ray-udgivelse af Soderberghs Magic Mike kun indeholder et Dolby Digital-lydspor, men det er åbenbart sværere end man skulle tro.
Er der nogen Filmz'ere, der har filmen i deres samling og kan tjekke?
Den står også til Dolby Digital på DVDProfilers to udgaver (Køb og Ex-leje), men jeg har den ikke selv, så det er med forbehold.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Jason Seagal er ikke ombord den her gang, og han var klart noget af det som var med til og gøre den første så god, fordi han virkelig elskede hele universet, jeg vil self. se frem tild en her også, men tviler på det blir lige så godt den her gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har været til workshop i et filmprojekt jeg er en del af.
Denne gang var fokus på beskæring, perspektiv, klipning, lyd, sombolisme og hvordan man laver storyboards. Rigtig spændende, hvor der bla. blev kigget på Kubrick og Hitchcock. Også et klip fra Ingmar Bergmans "Persona" blev vist, for fanden det var syret! :)
Har været til workshop i et filmprojekt jeg er en del af.
Denne gang var fokus på beskæring, perspektiv, klipning, lyd, sombolisme og hvordan man laver storyboards. Rigtig spændende, hvor der bla. blev kigget på Kubrick og Hitchcock. Også et klip fra Ingrid Bergmans "Persona" blev vist, for fanden det var syret! :)
Symbolisme. :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Kæresten er lige taget hjem til sine forældre, og er først hjemme igen den 19., hvor vi så tager direkte afsted til Mallorca. Så jeg har hyblen for mig selv. Dagen i dag kommer til at gå med at se fodbold og så gøre cykel klar til i morgen, hvor årets sidste tri-stævne skal køres i Åbenrå.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
I går var vi en tur på fjord-sejlads med mine forældre, det var sgu rigtig hyggeligt og vejret var bare helt perfekt.
I dag efter vi hentede lille-pigen, var vi et smut nede og proviantere i Flensborg. Nu sidder jeg og venter på at manden får puttet den lille, så vi kan få noget aftensmad.
#44291 Steffan Rasmussen 12 år siden
Den står også til Dolby Digital på DVDProfilers to udgaver (Køb og Ex-leje), men jeg har den ikke selv, så det er med forbehold.
#44292 elwood 12 år siden
Jason Seagal er ikke ombord den her gang, og han var klart noget af det som var med til og gøre den første så god, fordi han virkelig elskede hele universet, jeg vil self. se frem tild en her også, men tviler på det blir lige så godt den her gang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44293 Mikkel Abel 12 år siden
Denne gang var fokus på beskæring, perspektiv, klipning, lyd, sombolisme og hvordan man laver storyboards. Rigtig spændende, hvor der bla. blev kigget på Kubrick og Hitchcock. Også et klip fra Ingmar Bergmans "Persona" blev vist, for fanden det var syret! :)
#44294 Steffan Rasmussen 12 år siden
Symbolisme. :-)
#44295 Mikkel Abel 12 år siden
#44296 davenport 12 år siden
#44297 dyg 12 år siden
#44298 tiany 12 år siden
I dag efter vi hentede lille-pigen, var vi et smut nede og proviantere i Flensborg.
Nu sidder jeg og venter på at manden får puttet den lille, så vi kan få noget aftensmad.
#44299 Skeloboy 12 år siden
Det vil jeg gerne :) - skal nemlig lige have bestilt Nybyggerne/Udvandrene og Beast af Christoffer Boe ;)
#44300 Kruse 12 år siden
Jeg har sendt dig en besked :)