Jeg forsøger igen at købe et Hulu gavekort igennem Wallmart og Paypal. Har lige fundet ud af at Paypal videregiver mit danske +45 telefonnummer til Wallmart. Jeg vil se om jeg kan ændre telefonnummeret hvis ordren bliver afvist igen, bare underligt da jeg har købt hulu gavekort 2 gange før på den måde uden de problemer.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Lyder fedt/spændende MikkelAbel. Hvor henne? Og prisen?
Det er det bestemt også! :)
Det foregår i Frederikshavn, Nordjylland og hedder "Filmmaskinen." Det er ganske gratis at være med. Projektet varer omkring et år, hvor der ca. en gang om måneden er en weekend-workshop. Ideén med det hele er at vi skal lave vores egen kortfilm, som så ender med at blive vist til Nordisk Film Ferstival, også i Frederikshavn. I de forskellige workshops kommer man til at arbejde med stort set alle aspekter af film; teorien om selve filmmediet, hvordan man laver lyd og lys, brug af kamera, redigering, special-effects, producering og planlægning, manuskriptskrivning og udarbejdelse af et storyboard, instruering osv. osv. Det fede er så, at der kommer fagfolk ind og underviser om de forskellige ting. Bla. har filminstruktøren Christian Dyekjær("Hotellet" og "Fuglejagten" været at undervise om instruering og manuskriptskrivning.
Vi er det første hold(15 elever og to lærere) projektet forsøger sig med, men planen er så at der skal komme et nyt hold hvert år. Det er vildt spændende og meget(!) lærerigt. :D
Også et stort cyberkram og en masser tanker til dig Movie1000 og familie :( Meget trist men rigtig smukke ord. Håber I som familie er der for hinanden.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Sidder og spiller Dead Rising 2, mens jeg bliver ret fustreret over hvor skide irriterende boss-kampene er! Damn... Nå, jeg slukker og ser noget South Park.
Følgende kommer til at lyde frygteligt, men jeg er ramt af en depression og prøver at forlige mig med tanken om at jeg nu er "en af dem som tager piller!".
Sidder og søger noget arbejde. Min datter er begyndt at spørge til, hvorfor vi ikke arbejder som de andre børns forældre, og det har jeg det sgu svært med... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Følgende kommer til at lyde frygteligt, men jeg er ramt af en depression og prøver at forlige mig med tanken om at jeg nu er "en af dem som tager piller!".
Se det som "du er én af dem som prøver at få det bedre" :) Og godt at du får hjælp - cyberkram herfra!
Sidder og søger noget arbejde. Min datter er begyndt at spørge til, hvorfor vi ikke arbejder som de andre børns forældre, og det har jeg det sgu svært med... :/
:( Håber snart det giver bonus...
Kan du ikke finde et til mig også? Det jeg har er ved at tage livet af mig for tiden :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#44341 Kisbye 12 år siden
Har lige fundet ud af at Paypal videregiver mit danske +45 telefonnummer til Wallmart.
Jeg vil se om jeg kan ændre telefonnummeret hvis ordren bliver afvist igen, bare underligt da jeg har købt hulu gavekort 2 gange før på den måde uden de problemer.
#44342 Mikkel Abel 12 år siden
Det er det bestemt også! :)
Det foregår i Frederikshavn, Nordjylland og hedder "Filmmaskinen." Det er ganske gratis at være med. Projektet varer omkring et år, hvor der ca. en gang om måneden er en weekend-workshop. Ideén med det hele er at vi skal lave vores egen kortfilm, som så ender med at blive vist til Nordisk Film Ferstival, også i Frederikshavn.
I de forskellige workshops kommer man til at arbejde med stort set alle aspekter af film; teorien om selve filmmediet, hvordan man laver lyd og lys, brug af kamera, redigering, special-effects, producering og planlægning, manuskriptskrivning og udarbejdelse af et storyboard, instruering osv. osv. Det fede er så, at der kommer fagfolk ind og underviser om de forskellige ting. Bla. har filminstruktøren Christian Dyekjær("Hotellet" og "Fuglejagten" været at undervise om instruering og manuskriptskrivning.
Vi er det første hold(15 elever og to lærere) projektet forsøger sig med, men planen er så at der skal komme et nyt hold hvert år. Det er vildt spændende og meget(!) lærerigt. :D
#44343 wimmie 12 år siden
Meget trist men rigtig smukke ord. Håber I som familie er der for hinanden.
#44344 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Det eneste jeg kan tyde mig frem til er, at der åbenbart ikke er interesse i indie-film og mindre produktioner.
#44345 Mikkel Abel 12 år siden
#44346 misuma 12 år siden
#44347 davenport 12 år siden
#44348 wimmie 12 år siden
Se det som "du er én af dem som prøver at få det bedre" :)
Og godt at du får hjælp - cyberkram herfra!
#44349 wimmie 12 år siden
:(
Håber snart det giver bonus...
#44350 gi-jones 12 år siden