Gravatar

#44351 Highland Park 12 år siden

davenport (44301) skrev:
Jeg har simpelthen nogle umulige unger for tiden.

[...]

Nogen gode råd? Der er nok flere der har været igennem det samme..
Puds zombiefar på dem. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44352 tiany 12 år siden

gi-jones (44350) skrev:
Kan du ikke finde et til mig også? Det jeg har er ved at tage livet af mig for tiden :)

I know how you feel :(

Er blevet nødt til at tage en hjemmedag i dag simpelthen fordi jeg har det så skidt på mit arbejde for tiden, at jeg ikke sover om natten.
Og jeg har virkelig ikke lyst til at tage på arbejde for tiden - føler de manipulere fuldstændig med mig.

Så nu vil jeg bruge dagen på at få sovet lidt og skrevet nogle ansøgninger, så jeg i det mindte gør noget aktivt.
Valar morghulis
Gravatar

#44353 dyg 12 år siden

I aftes var jeg nede i byen for at hente lidt mad, men da jeg så hoppede op på cyklen på vej hjem, gav det et jag i venstre side af ryggen, nede omkring de nederste ribben, og lige siden har jeg haft smerter, når jeg laver nogle bestemte bevægelser med ryggen.. Lorte fede lorte krop!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#44354 Wangsgaard 12 år siden

Jeg går og venter på Novo nordisk ringer og siger jobbet er mit. Kan ikke rigtig tage mig sammen til at søge Jobs eller rengøring. Skal i aktivering i 3 timer senere hvilket jeg ikke gider!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#44355 HonoDelLoce 12 år siden

Skamløs selvpromovering:

VibeFM.dk - torsdag fra 16-18..

Jeg siger det bare!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#44356 HonoDelLoce 12 år siden

Og mere !

Linky linky
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#44357 wimmie 12 år siden

dyg (44353) skrev:
I aftes var jeg nede i byen for at hente lidt mad, men da jeg så hoppede op på cyklen på vej hjem, gav det et jag i venstre side af ryggen, nede omkring de nederste ribben, og lige siden har jeg haft smerter, når jeg laver nogle bestemte bevægelser med ryggen.. Lorte fede lorte krop!

Avs :(

(men fed vil jeg nu ikke kalde dig...med mindre du har taget 20 kg. på siden sommerfesten :p )
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#44358 dyg 12 år siden

Lidt fed er jeg stadigvæk! Nu har kæresten lige skrevet, at hun også har fucket sin ryg op :( Hun er på ferie ved sine forældre, og lavede lidt træning i morges, hvilket resulterede i, at hun nu kun kan ligge ned. Suk - Og vi skal på aktiv ferie på Mallorca på mandag!
Gravatar

#44359 wimmie 12 år siden

dyg (44358) skrev:
Lidt fed er jeg stadigvæk! Nu har kæresten lige skrevet, at hun også har fucket sin ryg op :( Hun er på ferie ved sine forældre, og lavede lidt træning i morges, hvilket resulterede i, at hun nu kun kan ligge ned. Suk - Og vi skal på aktiv ferie på Mallorca på mandag!

Det er sympatismerter du har fået så....bare vent til hun bliver gravid :p

Men håber da I begge er på benene på mandag så :S
Men mon ikke?

Har du snakket med lægen?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#44360 dyg 12 år siden

Mine smerter startede før hendes, så det må være hende, der har sympatismerter :) Nej, har ikke snakket med lægen, det går bedre i dag og har for travlt på arbejdet til at kunne smutte til læge :)

Skriv ny kommentar: