Sov til klokken 11 og har fået skrevet 2 ansøgninger + fundet en tredje stilling jeg også skal have skrevet en ansøgning til...
Er allerede lidt mere ovenpå og håber seriøst at det for en gang skyld bare går glat med jobsøgningen... heldigvis har jeg væsentlig mere erfaring at byde ind med, end sidste gang jeg søgte job.
Jeg glæder mig dog ikke til at skulle på arbejde igen i morgen, heldigvis er der en del møder de næste dage, så det bliver snart weekend.
1 - 0 til skraldemanden... De tømte ikke min container, selv om den stod ude ved vejen og vendte den rigtige vej (Med Kolding Kommunes logo ud i renovationsarbejderens arbejdsstilling!!) og var ikke overfyldt. Jeg stod ellers med den lille på terrassen og betragtede dem arbejde, kan bare ikke se containeren derfra. Kan være de var provokeret over, at jeg fik den lille til at stå og vinke til dem??? Nå, jeg har selvfølgelig klaget... Nu må vi se hvem der scorer næste point..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Beklager at skulle sende hatten rundt igen, men hvis der nogen, som ligger inde med en 50kr voucher til cdon, de ikke har i sinde at bruge, så tager jeg den gerne.
#44371 tiany 12 år siden
Er allerede lidt mere ovenpå og håber seriøst at det for en gang skyld bare går glat med jobsøgningen... heldigvis har jeg væsentlig mere erfaring at byde ind med, end sidste gang jeg søgte job.
Jeg glæder mig dog ikke til at skulle på arbejde igen i morgen, heldigvis er der en del møder de næste dage, så det bliver snart weekend.
#44372 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Der er billige nuggets i Netto i denne uge, just sayin'!
#44373 The Insider 12 år siden
#44374 davenport 12 år siden
Nå, jeg har selvfølgelig klaget... Nu må vi se hvem der scorer næste point..
#44375 Snaden 12 år siden
På forhånd tak.
#44376 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg helt forstår dit point-system....
Er hver dag en ny kamp ? I så fald, er den nogensinde endt andet end 1-0 eller 0-1 ?
#44377 davenport 12 år siden
#44378 The Insider 12 år siden
#44379 davenport 12 år siden
#44380 Kisbye 12 år siden
Jeg vil gerne satse DVD'en "Stavgang - Med Gitte Toft" på skrældemanden (modtageren betaler fragten).