Gravatar

#44381 Highland Park 12 år siden

The Insider (44370) skrev:
Ellers drag mod den nærmeste McD. Så vil mundvandet fosse som Niagara Falls!

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44382 The Insider 12 år siden

#44381, uha, den har jeg set mange gange før, dude! Jeg er for længst blevet umulig at redde fra "the dark side". Jeg blev tilmed sulten af "Super Size Me" og åd fastfood lige efter!
War. War never changes.
Gravatar

#44383 wimmie 12 år siden

The Insider (44382) skrev:
#44381, uha, den har jeg set mange gange før, dude! Jeg er for længst blevet umulig at redde fra "the dark side". Jeg blev tilmed sulten af "Super Size Me" og åd fastfood lige efter!

Haha, lyder som min veninde Thilde...Vi sad og så Supersize Me og hendes kommentar undervejs: "Er det skidt hvis man har lyst til McD lige nu?"
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#44384 Kiksmann 12 år siden

Jeg vil slutte mig til koret som søger arbejde. Efter 2 år, er jeg blevet opsagt, det har nu ellers ikke skortet på opgaver m.m.
Nå det posivtive er så at jeg allerede har 2 jobsamtaler på hånden, det ene job er fra mit netværk, og det andet er kommet via linkedin, så jeg krydser fingere.

Jeg krydser fingere for alle herinde som er ude og lede, det er dælme svært lige PT. Jeg syntes at det der omtalte opsving lader vente lige lovlig længe på sig!!!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#44385 Highland Park 12 år siden

The Insider (44382) skrev:
Suk...

Husker du slet ikke, hvor galt det gik med Homer og hans ugegamle kingsizesandwich?

Two more feet and I can fit it in the fridge!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44386 The Insider 12 år siden

#44385, hehe, måtte lige støve den op på YouTube og gense den. Herligt! Men derfor er det jo også super, at McD's fritter holder i evigheder! Selvom de næppe ville holde længe i mit hjem... de er jo for lækre til ikke at kaste sig frådende over!
War. War never changes.
Gravatar

#44387 davenport 12 år siden

Jeg har lige opdaget, at vores nabokone ligner Pete Townsend... Fuck, man får meget ud at stå og glo ud af det vindue... :O
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44388 dyg 12 år siden

Billeder!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#44389 davenport 12 år siden

Ah, det kan man snart ikke...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44390 gi-jones 12 år siden

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: