#44381, uha, den har jeg set mange gange før, dude! Jeg er for længst blevet umulig at redde fra "the dark side". Jeg blev tilmed sulten af "Super Size Me" og åd fastfood lige efter!
#44381, uha, den har jeg set mange gange før, dude! Jeg er for længst blevet umulig at redde fra "the dark side". Jeg blev tilmed sulten af "Super Size Me" og åd fastfood lige efter!
Haha, lyder som min veninde Thilde...Vi sad og så Supersize Me og hendes kommentar undervejs: "Er det skidt hvis man har lyst til McD lige nu?"
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg vil slutte mig til koret som søger arbejde. Efter 2 år, er jeg blevet opsagt, det har nu ellers ikke skortet på opgaver m.m. Nå det posivtive er så at jeg allerede har 2 jobsamtaler på hånden, det ene job er fra mit netværk, og det andet er kommet via linkedin, så jeg krydser fingere.
Jeg krydser fingere for alle herinde som er ude og lede, det er dælme svært lige PT. Jeg syntes at det der omtalte opsving lader vente lige lovlig længe på sig!!!
Suk...
Husker du slet ikke, hvor galt det gik med Homer og hans ugegamle kingsizesandwich?
#44385, hehe, måtte lige støve den op på YouTube og gense den. Herligt! Men derfor er det jo også super, at McD's fritter holder i evigheder! Selvom de næppe ville holde længe i mit hjem... de er jo for lækre til ikke at kaste sig frådende over!
#44381 Highland Park 12 år siden
#44382 The Insider 12 år siden
#44383 wimmie 12 år siden
Haha, lyder som min veninde Thilde...Vi sad og så Supersize Me og hendes kommentar undervejs: "Er det skidt hvis man har lyst til McD lige nu?"
#44384 Kiksmann 12 år siden
Nå det posivtive er så at jeg allerede har 2 jobsamtaler på hånden, det ene job er fra mit netværk, og det andet er kommet via linkedin, så jeg krydser fingere.
Jeg krydser fingere for alle herinde som er ude og lede, det er dælme svært lige PT. Jeg syntes at det der omtalte opsving lader vente lige lovlig længe på sig!!!
#44385 Highland Park 12 år siden
Husker du slet ikke, hvor galt det gik med Homer og hans ugegamle kingsizesandwich?
Two more feet and I can fit it in the fridge!
#44386 The Insider 12 år siden
#44387 davenport 12 år siden
#44388 dyg 12 år siden
#44389 davenport 12 år siden
#44390 gi-jones 12 år siden