Så har jeg pakket. Planen for i morgen, inkluderer et hurtigt radiointerview ang. mine film og generelle stjernestatus og derefter går turen direkte til Billund med afgang til LA. Det må da siges at være lidt jetset :-)
Held og lykke med flyveturen, fordi det er joh sikkert at du vinder ;) Håber i får en god tur.
Imens er jeg ved at gøre mig klar til begravelsen idag, har det underligt, føles ligesom den dag jeg skulle konfirmeres, og det burde jo være lige omvendt. Men ja, det danske vejr lover begravelses vejr, i den omegn. I løbet af ugen, har jeg bare haft en større fornemmelse af at kirken vil blive fyldt, hvis ikke overfyldt, kirken er ikke den største, men der kommer mange folk, ligefra min fars frisør, min skolelærer til folk fra Langeland og Tyskland.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
ICM har tilføjet nogle flere officielle lister.. Det blandt andet blevet til lister over Belgisk film, Tjekisk/Slovakisk film og en med underlige film. Jeg havde også undret mig over at min rank var faldet, men det giver jo god mening nu.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
M1K - Håber det går som det skal. Det er jo en god indikator på at din far var meget vellidt, når der kommer så mange. Og det er jo værd at tage med sig. Ære være hans minde.
.. Og jeg skal til at gøre hus rent. Den lille spiste for meget frugt i går, og stod op et kvarter før vi andre, så han havde siddet og hyggeskidt i sofaen. Så nu skal sofaen gøres rent, og gulvet skal vaskes, da man kan se hans små fødder med lort på, der har vandret rundt i huset... mmmmm!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
.. Og jeg skal til at gøre hus rent. Den lille spiste for meget frugt i går, og stod op et kvarter før vi andre, så han havde siddet og hyggeskidt i sofaen. Så nu skal sofaen gøres rent, og gulvet skal vaskes, da man kan se hans små fødder med lort på, der har vandret rundt i huset... mmmmm!!
Synes det en underlig måde og omtale Helmer på, men det er måske blot mig ?
God tur Gi, ajj så nåede vi ikke Pasific Rim inden du tog afsted.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kan ikke finde ud af, hvad jeg skal se, når fodboldkampen er slut.. Rubber, Monsters, Los cronocrímenes, 21 Jump Street.. Måske Rubber, nu hvor RubDog har rost den så meget!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Kan ikke finde ud af, hvad jeg skal se, når fodboldkampen er slut.. Rubber, Monsters, Los cronocrímenes, 21 Jump Street.. Måske Rubber, nu hvor RubDog har rost den så meget!
Jeg så 21 Jump Street igår og morede mig fantastisk. Den vil jeg gerne anbefale :)
Jeg fik set Rubber og gik i gang med Monsters, men kunne ikke holde mig vågen, så den ser jeg færdig i dag.
Og ja Rubber var sgu cool, slet ikke hvad jeg havde forventet.
Lige nu sidder jeg og kigger på mine blu-rays og overvejer at sætte dem til salg herinde. Jeg ser vitterligt aldrig film på fysiske medier længere, selvom det piner mig grænseløst, da jeg elsker at købe nye film! Jeg har lavet en liste over filmene og forsøgt at prissætte dem udfra BBBB og udfra laveste pris online, men om det er realistisk aner jeg ikke.. Der kommer nok en salgstråd herinde om 10 minutter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#44411 HelmerJ 12 år siden
Hvis du kommer til at kede dig må du gerne hilse dem du møder fra mig
#44412 MOVIE1000 12 år siden
Held og lykke med flyveturen, fordi det er joh sikkert at du vinder ;) Håber i får en god tur.
Imens er jeg ved at gøre mig klar til begravelsen idag, har det underligt, føles ligesom den dag jeg skulle konfirmeres, og det burde jo være lige omvendt. Men ja, det danske vejr lover begravelses vejr, i den omegn. I løbet af ugen, har jeg bare haft en større fornemmelse af at kirken vil blive fyldt, hvis ikke overfyldt, kirken er ikke den største, men der kommer mange folk, ligefra min fars frisør, min skolelærer til folk fra Langeland og Tyskland.
#44413 Kisbye 12 år siden
Jeg havde også undret mig over at min rank var faldet, men det giver jo god mening nu.
#44414 davenport 12 år siden
M1K - Håber det går som det skal. Det er jo en god indikator på at din far var meget vellidt, når der kommer så mange. Og det er jo værd at tage med sig. Ære være hans minde.
#44415 elwood 12 år siden
Synes det en underlig måde og omtale Helmer på, men det er måske blot mig ?
God tur Gi, ajj så nåede vi ikke Pasific Rim inden du tog afsted.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44416 dyg 12 år siden
#44417 Kruse 12 år siden
#44418 Mikkel Abel 12 år siden
Jeg så 21 Jump Street igår og morede mig fantastisk. Den vil jeg gerne anbefale :)
#44419 Collateral 12 år siden
#44420 dyg 12 år siden
Og ja Rubber var sgu cool, slet ikke hvad jeg havde forventet.
Lige nu sidder jeg og kigger på mine blu-rays og overvejer at sætte dem til salg herinde. Jeg ser vitterligt aldrig film på fysiske medier længere, selvom det piner mig grænseløst, da jeg elsker at købe nye film! Jeg har lavet en liste over filmene og forsøgt at prissætte dem udfra BBBB og udfra laveste pris online, men om det er realistisk aner jeg ikke.. Der kommer nok en salgstråd herinde om 10 minutter.