Gravatar

#44401 Kisbye 12 år siden

Vi er nogle der har problemer med at siden er tom. Tester lige om det løser problemet at poste et nyt indlæg...

Edit: Det ser ud til at virke :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#44402 Mikkel Abel 12 år siden

Har lige købt et unlimited-abonnement i Blockbuster. 3 favoritfilm hjemme ad gangen og i ubegrænset tid. Prisen er det samme som Netflix.

Jeg er rigtig glad for det og tror det kommer til at gavne mig meget! :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#44403 misuma 12 år siden

Jeg prøver Lykkepiller på fjerde dag og jeg overvejer stærkt at droppe disse. Jeg bryder mig ikke om bivirkningerne og måden jeg har fået det på generelt. Det må ku' klares på en mere naturlig måde igennem sund mad og motion.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#44404 Kisbye 12 år siden

Terapi skulle vidst også være en mulighed når vi snakker depression. Prøv at snakke med din læge om det.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#44405 Wangsgaard 12 år siden

Så er jeg kommet til 3. Samtale hos Novo nordisk :) vil snart gerne have det job, hader ventetiden!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#44406 Verbal 12 år siden

misuma (44403) skrev:
Jeg prøver Lykkepiller på fjerde dag og jeg overvejer stærkt at droppe disse. Jeg bryder mig ikke om bivirkningerne og måden jeg har fået det på generelt. Det må ku' klares på en mere naturlig måde igennem sund mad og motion.

Lykkepiller som du kalder dem skal have tid til at virke. Bivirkningerne kommer fra dag 1, men først efter 14 dage kan man begynde at mærke en effekt. Den fulde effekt kommer først efter 1 til 2 måneder alt efter hvilket præparat det er. Og når først medicinen begynder at birke, så vil bivirkningerne blive mindre mærkbare.

Medicin og terapi siges at være den bedste kombination.
And like that... he's gone.
Gravatar

#44407 DarkLight 12 år siden

Wangsgaard (44405) skrev:
Så er jeg kommet til 3. Samtale hos Novo nordisk :) vil snart gerne have det job, hader ventetiden!

Vi krydser alt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#44408 tiany 12 år siden

Wangsgaard (44405) skrev:

Vi håber det kommer til at gå godt :)
Kender desværre ingen hos Novo, men ellers havde jeg helt sikkert anbefalet dig.
Valar morghulis
Gravatar

#44409 Wangsgaard 12 år siden

tiany (44408) skrev:
Vi håber det kommer til at gå godt :)
Kender desværre ingen hos Novo, men ellers havde jeg helt sikkert anbefalet dig.

Hehe tak :) Kender selv et par stykker hos dem. Den næste samtale er med en chef højre oppe, så skal bare gøre et ligeså godt indtryk :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#44410 gi-jones 12 år siden

Så har jeg pakket. Planen for i morgen, inkluderer et hurtigt radiointerview ang. mine film og generelle stjernestatus og derefter går turen direkte til Billund med afgang til LA. Det må da siges at være lidt jetset :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: