Jeg prøver Lykkepiller på fjerde dag og jeg overvejer stærkt at droppe disse. Jeg bryder mig ikke om bivirkningerne og måden jeg har fået det på generelt. Det må ku' klares på en mere naturlig måde igennem sund mad og motion.
Jeg prøver Lykkepiller på fjerde dag og jeg overvejer stærkt at droppe disse. Jeg bryder mig ikke om bivirkningerne og måden jeg har fået det på generelt. Det må ku' klares på en mere naturlig måde igennem sund mad og motion.
Lykkepiller som du kalder dem skal have tid til at virke. Bivirkningerne kommer fra dag 1, men først efter 14 dage kan man begynde at mærke en effekt. Den fulde effekt kommer først efter 1 til 2 måneder alt efter hvilket præparat det er. Og når først medicinen begynder at birke, så vil bivirkningerne blive mindre mærkbare.
Medicin og terapi siges at være den bedste kombination.
Så har jeg pakket. Planen for i morgen, inkluderer et hurtigt radiointerview ang. mine film og generelle stjernestatus og derefter går turen direkte til Billund med afgang til LA. Det må da siges at være lidt jetset :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#44401 Kisbye 12 år siden
Edit: Det ser ud til at virke :)
#44402 Mikkel Abel 12 år siden
Jeg er rigtig glad for det og tror det kommer til at gavne mig meget! :)
#44403 misuma 12 år siden
#44404 Kisbye 12 år siden
#44405 Wangsgaard 12 år siden
#44406 Verbal 12 år siden
Lykkepiller som du kalder dem skal have tid til at virke. Bivirkningerne kommer fra dag 1, men først efter 14 dage kan man begynde at mærke en effekt. Den fulde effekt kommer først efter 1 til 2 måneder alt efter hvilket præparat det er. Og når først medicinen begynder at birke, så vil bivirkningerne blive mindre mærkbare.
Medicin og terapi siges at være den bedste kombination.
#44407 DarkLight 12 år siden
Vi krydser alt :)
#44408 tiany 12 år siden
Vi håber det kommer til at gå godt :)
Kender desværre ingen hos Novo, men ellers havde jeg helt sikkert anbefalet dig.
#44409 Wangsgaard 12 år siden
Hehe tak :) Kender selv et par stykker hos dem. Den næste samtale er med en chef højre oppe, så skal bare gøre et ligeså godt indtryk :)
#44410 gi-jones 12 år siden