Gravatar

#44451 dyg 12 år siden

ICheckMovies.com
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#44452 Kisbye 12 år siden

ok. Det er altid sjovt at lege lidt med noget nyt.
Vil bare undgå at side til sidst og skulle klikke af på 20 forskellige hjemmesider hver gang jeg har set en film :D
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#44453 Skeloboy 12 år siden

Som en af mine FB-venner skrev:
Hvis man fortæller Ringenes Herre bagfra handler den om: En lille mand der smider en ring i en vulkan og går hjem...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#44454 HelmerJ 12 år siden

Så skal du se Askepot baglens, smuk fortælling om en ung kvinde som lærer at kende sin plads
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#44455 the_paki_don 12 år siden

Skeloboy

Skal man tage den HELT til detaljerne, så får han faktisk en ring brækket op fra en vulkan, som har et vedhæng på sig, nemlig en skræmmende vanskabning, der hedder Gollum, der i en intens slåskamp med ham gylper en finger op, som passer LIGE PRÆCIS på det sted, hvor Frodo manglede en selv, så det var faktisk meget sødt af ham og SÅ går han hjem...
Gravatar

#44456 Snaden 12 år siden

Skeloboy (44438) skrev:
Var til Leonard Cohen i går - og det var som forventet helt fantastisk! Mere end 3 timers suveræn musik.

Hans sætliste:
1. Dance Me To The End Of Love
2. The Future
3. Bird On the Wire
4. Everybody Knows
5. Who By Fire
6. Darkness
7. Amen
8. Come Healing
9. Lover Lover Lover
----------------
10. Tower of Song
11. Suzanne
12. Chelsea Hotel #2
13. Sisters of Mercy
14. The Partisan

15. Alexandra Leaving
16. I'm Your Man
17. Hallelujah
18. Take This Waltz
-----
19. So Long, Marianne
20. Going Home
21. First We Take Manhattan
22. Famous Blue Raincoat
23. If It Be Your Will
24. Closing Time
25. I Tried to Leave You
26. Save the Last Dance for Me
27. Heart With No Companion
28. In My Secret Life
29. Ain’t No Cure for Love
30. Anthem

Enig. Fantastisk koncert! Topkarakter herfra!

Foruden at være en fantastisk poet og sanger, så virkede ham også ydmyg og helt igennem taknemmelig for at være der. Jeg var i hvert fald tryllebundet i de 3 timer, som koncerten varede og kom hjem med en fantastisk musikoplevelse i rygsækken.
Gravatar

#44457 Mikkel Abel 12 år siden

Har netop gennemført Dead Rising 2 og i morgen skal jeg i gang med Bioshock Infinite. Wuhuuuuu
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#44458 tiany 12 år siden

Føler sig virkelig værdsat, når man som den eneste i sektionen, ikke skal have status samtaler og man for 3. gang på 5 måneder får ny plads.
Valar morghulis
Gravatar

#44459 tiany 12 år siden

I forhold til mange andre på filmz virker min issues så banale og små... Men hvor er jeg dog bare nede i et hul for tiden og jeg føler ikke at der er nogle at snakke med... Jo jeg har min mand og han er vist også ekstra opmærksom efter at jeg måtte tage "hjemmedag" i sidste uge.

Før i tiden brugte jeg min mor som sparring, men hun er vist inde i en midt-livskrise eller sådan noget... I hvert opfører hun sig meget mærkeligt og hvis man antyder man har problemer, så bliver det straks drejet over på alle hendes problemer.
Hun opfører sig som total som min farmor, en kvinde hun faktisk ikke selv bryder sig om.

Og her sidder jeg så på arbejdet og forsøger bare at komme igennem dagen, mens tankerne bare bliver mørkere... Heldigvis er det snart fyraften og jeg kan komme hjem til den lille familie, som er de eneste der får mig igennem dagen.
Valar morghulis
Gravatar

#44460 wimmie 12 år siden

tiany (44459) skrev:
I forhold til mange andre på filmz virker min issues så banale og små... Men hvor er jeg dog bare nede i et hul for tiden og jeg føler ikke at der er nogle at snakke med... Jo jeg har min mand og han er vist også ekstra opmærksom efter at jeg måtte tage "hjemmedag" i sidste uge.

Før i tiden brugte jeg min mor som sparring, men hun er vist inde i en midt-livskrise eller sådan noget... I hvert opfører hun sig meget mærkeligt og hvis man antyder man har problemer, så bliver det straks drejet over på alle hendes problemer.
Hun opfører sig som total som min farmor, en kvinde hun faktisk ikke selv bryder sig om.

Og her sidder jeg så på arbejdet og forsøger bare at komme igennem dagen, mens tankerne bare bliver mørkere... Heldigvis er det snart fyraften og jeg kan komme hjem til den lille familie, som er de eneste der får mig igennem dagen.

De er hverken banale eller små...og slet ikke når de går dig så meget på at du føler det er en kamp :(
er ked af at høre at du har det sådan...håber snart du kan finde noget andet, for det virker da som et lortested du er :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: