Det værste er næsten at det ikke startede ud som et lorte sted. Jeg har faktisk været rigtig glad for det... Men efter at jeg er kommet tilbage fra barsel, kører de mig bare mere og mere ud på at sidespor, der gør at jeg sidder total fast. Jeg begynder at føle at de manipulere med mig og er skeptisk i forhold til alt.
Det værste er næsten at det ikke startede ud som et lorte sted. Jeg har faktisk været rigtig glad for det... Men efter at jeg er kommet tilbage fra barsel, kører de mig bare mere og mere ud på at sidespor, der gør at jeg sidder total fast. Jeg begynder at føle at de manipulere med mig og er skeptisk i forhold til alt.
Måske tænker de allerede på hvornår du skal på barsel igen og håber at du selv siger op :S Håber da ikke at det er sådan et sted men nogle chefter er desværre kolde hvad dét angår. Håber bare det er en træls fase og at det snart bliver bedre...eller at du finder noget andet.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Lyder ikke godt Tiany :/ Håber snart din situation vendee til det bedre.
Har været til 3. Samtale i dag jos Novo og det er nu ude af mine hænder og kan kun sidde og vente på tiden går. Håber virkelig jeg får det for dette dagpenge system gider jeg ikke!
#44461 tiany 12 år siden
#44462 wimmie 12 år siden
Måske tænker de allerede på hvornår du skal på barsel igen og håber at du selv siger op :S
Håber da ikke at det er sådan et sted men nogle chefter er desværre kolde hvad dét angår. Håber bare det er en træls fase og at det snart bliver bedre...eller at du finder noget andet.
#44463 Wangsgaard 12 år siden
Har været til 3. Samtale i dag jos Novo og det er nu ude af mine hænder og kan kun sidde og vente på tiden går. Håber virkelig jeg får det for dette dagpenge system gider jeg ikke!
#44464 gi-jones 12 år siden
Det skal vi da lege lidt med :)
Har oprettet en tråd til formålet:
http://filmz.dk/forum/tagwall/film-bagfra-81394#ne...
#44465 Herrguth 12 år siden
#44466 Wangsgaard 12 år siden
#44467 MMB 12 år siden
#44468 DarkLight 12 år siden
Tillykke!
#44469 Herrguth 12 år siden
#44470 The Insider 12 år siden