Er det egentlig ikke fedt, når man er færdig med så lang en uddannelse, at man kommer til at tjene (regner jeg med) ret gode penge? (Det er vel en anelse mere end SU?) ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er det egentlig ikke fedt, når man er færdig med så lang en uddannelse, at man kommer til at tjene (regner jeg med) ret gode penge? (Det er vel en anelse mere end SU?) ;)
Jo jeg har jo gået i skole siden jeg var 5 år og levet af få penge i lang tid. Det er derfor også lidt svært at forholde sig til min nye løn som er omkring 7 gange mere end su :) Så føler lidt at først nu livet rigtig begynder :-D
Til gengæld skal han så bruge en masse penge på transport både i form af benzin men også det faktum at bilen bliver mindre værd. Så der skal købes en del ind for at det kan betale sig, eller man skal splejse om en bil/varebil.
Bor man i det sydlige Danmark kan det dog langt bedre betale sig, i og med man naturligvis ikke har ligeså lang transporttid.
Jeg kan huske, at han fortalte, at når man passerede Odense, var sodavandene faktisk tjent hjem. De er vidst 4 der kører sammen. Og med en stor nok bil, så tror jeg godt det kan svare sig. (Hvis man har et vidst forbrud selvfølgelig) Man kan jo stort set ha ubegrænset med hjem. Har da været med til at fragte halve paller af øl hjem til fester. Vi har godt 100 km. til grænsen, og det koster ca. 150,- i benzin.
Øhm, det der bøsseoptog... Nu må i ikke tage fejl, alle skal have lov til at leve præsis som de har lyst og elske (med) dem de vil. Intet ondt i det! Men den der opfattelse af at alle bøsser er som ham der svansen i fjernsynet (kan ikke huske hvad han hedder) bliver jo netop bekræftet, når de klæder sig sådan ud og dalrer rundt i skabede kostumer og stuepigetøj. Er de ikke selv med til at smide kævler på bålet???
Svarer det egentlig ikke lidt til, at et hetro-optog, var en flok alvorlige mænd på en vogn, klædt ud som revisorgere?
Øhm, det der bøsseoptog... Nu må i ikke tage fejl, alle skal have lov til at leve præsis som de har lyst og elske (med) dem de vil. Intet ondt i det! Men den der opfattelse af at alle bøsser er som ham der svansen i fjernsynet (kan ikke huske hvad han hedder) bliver jo netop bekræftet, når de klæder sig sådan ud og dalrer rundt i skabede kostumer og stuepigetøj. Er de ikke selv med til at smide kævler på bålet???
Svarer det egentlig ikke lidt til, at et hetro-optog, var en flok alvorlige mænd på en vogn, klædt ud som revisorgere?
Så skal der siges at den bøsse du snakker ham, sagde til en kendis "what would you think if i like, turned you around and licked your asshole?" og så han smiler slesk, som han er sjov. Pigen som han så interviwede var så ikke særlig begejstret. Han er ubehøvlet, et svin og klder sig ud osv. Det andet er jo bare ren og sker sjov og ballade, du snakker om ham der Periz hiltion eller hvad han nu kalder sig for?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#44511 Wangsgaard 12 år siden
ja især når min kæreste også er ingeniør med fuldtidsjob :p
#44512 davenport 12 år siden
#44513 Wangsgaard 12 år siden
Jo jeg har jo gået i skole siden jeg var 5 år og levet af få penge i lang tid. Det er derfor også lidt svært at forholde sig til min nye løn som er omkring 7 gange mere end su :) Så føler lidt at først nu livet rigtig begynder :-D
#44514 davenport 12 år siden
#44515 Steffan Rasmussen 12 år siden
Hvor spiller Springsteen?
#44516 davenport 12 år siden
27 liter vin
3 kasser øl
3 kasser sodavand
En masse slik
Forskellige madlavningsting
4 hot dogs og pomfritter
- Godt 900,-
Det kan man ihf. ikke købe det til på Frederiksberg ;)
#44517 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden
Bor man i det sydlige Danmark kan det dog langt bedre betale sig, i og med man naturligvis ikke har ligeså lang transporttid.
#44518 davenport 12 år siden
Man kan jo stort set ha ubegrænset med hjem. Har da været med til at fragte halve paller af øl hjem til fester.
Vi har godt 100 km. til grænsen, og det koster ca. 150,- i benzin.
#44519 davenport 12 år siden
Men den der opfattelse af at alle bøsser er som ham der svansen i fjernsynet (kan ikke huske hvad han hedder) bliver jo netop bekræftet, når de klæder sig sådan ud og dalrer rundt i skabede kostumer og stuepigetøj. Er de ikke selv med til at smide kævler på bålet???
#44520 Batsy 12 år siden
Så skal der siges at den bøsse du snakker ham, sagde til en kendis "what would you think if i like, turned you around and licked your asshole?" og så han smiler slesk, som han er sjov. Pigen som han så interviwede var så ikke særlig begejstret. Han er ubehøvlet, et svin og klder sig ud osv. Det andet er jo bare ren og sker sjov og ballade, du snakker om ham der Periz hiltion eller hvad han nu kalder sig for?