Gravatar

#44521 davenport 12 år siden

Jeg ser sjældent tv, så jeg ved ikke hvad han hedder...

Edit: spurgte Obersten. Han hedder Gustav.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44522 gi-jones 12 år siden

Jeg synes sgu der skal være plads til at folk klæder sig ud og tosser rundt.

Problemet er når medierne dedikerer åndsvagt meget tid til intetsigende idioter (bestemt ikke kun bøsser).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44523 Batsy 12 år siden

davenport (44521) skrev:
Jeg ser sjældent tv, så jeg ved ikke hvad han hedder...

Edit: spurgte Obersten. Han hedder Gustav.

Gustav er rent faktisk ikke så slem, men han er en man hurtig kan blive træt af. Har squ mødt andre kendisser jeg synes er åndssvage at høre på og se på.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44524 Skeloboy 12 år siden

Er moderat stresset over Odense Internationale Film Festival - er frivilligkoordinator i år, og det begynder på mandag...og mangler at få dækket ca. 60 timer i løbet af ugen...det plejer at gå, men der er alligevel lidt nerver :)

Ser frem til en uge med arbejde fra 8.30-23.00 samt hyggeøl hver aften \m/
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#44525 gi-jones 12 år siden

Er lige kommet hjem fra mit første Hollywood-award-show. Det er præcist så rygklapper-slimet og langtrukkent som man skulle tro, og det er ikke bare klynk når kendisserne piver over hvor mange af dem de skal gå til. Jeg vandt så heller ikke noget, hvilket bestemt ikke hjælper på helhedsindtrykket :) Havde ellers en glimrende tale forberedt og alting.
Gravatar

#44526 davenport 12 år siden

Det må alligevel være sjovt :)
Så du nogen vi kender?
Gravatar

#44527 MOVIE1000 12 år siden

Du skulle bare være parat, til at løbe op og tage prisen, derefter holder en top tunet afrikaner med sin taxa cykel klar udenfor. også hen til nærmeste lufthavn hvor afrikaneren ombygger sin taxa cykel til et fly. Først flyver du hen til Danmark også hen til Egypten, også tilbage igen, så de rigtig bliver forvirret. Når du endelig er kommet hjem, gemmer du prisen og afrikaneren i tørretumbleren.

Well anyway. Bedre held næste gang.

Vil til og varme lidt lasagne fra i forgårs.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44528 gi-jones 12 år siden

davenport (44526) skrev:
Det må alligevel være sjovt :)
Så du nogen vi kender?
Ham her var der :)
http://www.imdb.com/name/nm0005162/
Gravatar

#44529 davenport 12 år siden

Så skal den gamle her sgu i praktik. En jeg kender har overtaget en kro, og han får brug for lidt hænder, så det var jo oplagt. Måske kunne det udvikle sig til et job engang. Men bare det at få noget at stå op til, er bare total raket!!!
Nu skal jeg bare lige ha papirarbejdet i orden, og så er det i gang. Det er jeg da rimeligt oppe at køre over :D
Gravatar

#44530 Wangsgaard 12 år siden

davenport (44529) skrev:
Så skal den gamle her sgu i praktik. En jeg kender har overtaget en kro, og han får brug for lidt hænder, så det var jo oplagt. Måske kunne det udvikle sig til et job engang. Men bare det at få noget at stå op til, er bare total raket!!!
Nu skal jeg bare lige ha papirarbejdet i orden, og så er det i gang. Det er jeg da rimeligt oppe at køre over :D

Fedt!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: