Gravatar

#44541 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Og GTA 5 kommer i september, mens der er cirka tre måneder til PS4 kommer og det er ikke engang sikkert, at man er i stand til at få fat i en med det samme.

Dertil kommer, at en PS3 sikkert kan findes til omkring 2000 kr. billigere end en PS4 og ja, GTA 5 kommer sikkert til PS4 på et tidspunkt, men det lader ikke til at komme til launch. :)

Det kan jo være, at det kommer til Xbox One og PS4, samtidig med, at det kommer til PC.
Gravatar

#44542 MOVIE1000 12 år siden

Bare pga af et spil? (Jeg er fan af gta, og synes at GTA V ser ekstrem fed ud)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44543 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Nå ja, jeg havde en Wii kun pga. Mario Kart. :p
Gravatar

#44544 wiseguy 12 år siden

Min umiddelbare plan var at låne mig til en PS3 indtil PS4 kommer, men glipper det så må jeg jo købe mig en billig afspiller eller evt. en helt ny PS3 - den lille model næsten uden hukommelse, så ka' man vel bare fyre en harddisk i den? Elmutanten har den til 1.111

Skal smide 20 kilo for rep. af bilen nu på fredag - hvis det ikke var tilfældet så var det nok nu jeg ville gå efter en kodefri Oppo. Men jeg går lige ud og kigger lidt på min nye tandrem i stedet :-(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#44545 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jep, man burde være i stand til at købe den billige og udskifte flash-hukommelsen med en harddisk. Ligger man tilfældigvis inde med en 2½" harddisk, er det jo den mest optimale måde.
Gravatar

#44546 Highland Park 12 år siden

Kruse (44532) skrev:
Virkeligt irriterende at den ikke kommer op i biograferne i Danmark! :(
Ja det er ærgerligt, men det er desværre kun et fåtal af danskere, der har indløst billet til Wrights to seneste film: 4985 til "Hot Fuzz" og 5164 til "Scott Pilgrim vs. the World".

Kilde: "Billetsalg for alle film i danske biografer 1976-2011" (tilgængelig via http://www.dfi.dk/FaktaOmFilm/Tal-og-statistik/Bil...)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44547 Ispep 12 år siden

Hmm.. Lidt mærkeligt at Wrights nye slet ikke kommer, for den er da trods alt mainstream?
Gravatar

#44548 davenport 12 år siden

:/
Har en pige, der koger af feber. Hun havde det ok i morges, så ringede de fra børnehaven, at hun bare lå på sofaen. Nu ligger hun hjemme på vores sofa, og har det elendigt.
Synd for hende!

Så ringede min konsulent ved Ramsdal, at hun havde fundet ud af, at jeg ikke er tilknyttet dem mere, så nu skal jeg selv ordne den praktikaftale med Jobcenteret, og de er utroligt langsomme, i forhold til anden aktør, der jo får bonus for aftalerne. (Jeg må trække på mine veksler i Systemet)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44549 Kruse 12 år siden

Highland Park (44546) skrev:
5164 til "Scott Pilgrim vs. the World".

Og jeg var én af dem :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#44550 Highland Park 12 år siden

#44549: Jeg hylder dig Kruse! Selv tilhører jeg desværre ikke de lyksalige få.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: