Gravatar

#44551 Bandalia 12 år siden

MOVIE1000 (44539) skrev:
Er det ikke bedst at vente til PS4 kommer?
Jeg har ikke mange forventninger til PS4, så nej jeg tror ikke at jeg vil vente til PS4, også er der flere spil til PS3 end PS4, jeg var heller ikke den største beundrer af Wii, så mine forventninger til denne her nye konsol er meget lave :-) Bruno, PS3 koster 1.111 i Elgiganten... Jeg har også endelig købt en kamera for 1.569 kr. Noget jeg har ønsket mig i over 6 år :-)
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#44552 DarkLight 12 år siden

Du kunne ikke lide Wii, som PS4 bliver sikkert dårlig? Okay...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#44553 Steffan Rasmussen 12 år siden

Kruse (44549) skrev:
Og jeg var én af dem :)

+1
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#44554 elwood 12 år siden

And my Axe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44555 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Bandalia (44551) skrev:
Bruno, PS3 koster 1.111 i Elgiganten.

Well, som jeg skrev før - har du en 2½" harddisk i overskud derhjemme, er det let at udskifte de 12 GB flashhukommelse i PS3'eren og en billig løsning. Det er naturligvis langtfra alle der har sådan en, jeg tror dog jeg har et par stykker liggende.
Gravatar

#44556 Bandalia 12 år siden

DarkLight (44552) skrev:
Du kunne ikke lide Wii, som PS4 bliver sikkert dårlig? Okay...
Lidt svært at forklare, siden 2006, har disse spillekonsoller gjort at jeg ikke kunne følge med :-)
Gravatar

#44557 Bandalia 12 år siden

Jeg har lige købt Life of Pi på dvd. og fandt ud af at den er på Dansk, så her tænker jeg hvorfor? Fordi Life of Pi er ikke en børnefilm. Så jeg tænker på HVORFOR I AL VERDEN ER DEN PÅ DANSK!!!???
Gravatar

#44558 Highland Park 12 år siden

#44557: Godt spørgsmål, men i det mindste er det originale lydspor inkluderet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44559 gi-jones 12 år siden

Bandalia (44557) skrev:
Jeg har lige købt Life of Pi på dvd. og fandt ud af at den er på Dansk, så her tænker jeg hvorfor? Fordi Life of Pi er ikke en børnefilm. Så jeg tænker på HVORFOR I AL VERDEN ER DEN PÅ DANSK!!!???
Er den dubbet? Det var da noget løjerligt noget at gøre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44560 Bandalia 12 år siden

#44558, ja heldigvis, men jeg tænker bare hvorfor? #44559, ja det må man sku sige :-)

Skriv ny kommentar: