Jeg har ikke mange forventninger til PS4, så nej jeg tror ikke at jeg vil vente til PS4, også er der flere spil til PS3 end PS4, jeg var heller ikke den største beundrer af Wii, så mine forventninger til denne her nye konsol er meget lave :-) Bruno, PS3 koster 1.111 i Elgiganten... Jeg har også endelig købt en kamera for 1.569 kr. Noget jeg har ønsket mig i over 6 år :-)
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Well, som jeg skrev før - har du en 2½" harddisk i overskud derhjemme, er det let at udskifte de 12 GB flashhukommelse i PS3'eren og en billig løsning. Det er naturligvis langtfra alle der har sådan en, jeg tror dog jeg har et par stykker liggende.
Jeg har lige købt Life of Pi på dvd. og fandt ud af at den er på Dansk, så her tænker jeg hvorfor? Fordi Life of Pi er ikke en børnefilm. Så jeg tænker på HVORFOR I AL VERDEN ER DEN PÅ DANSK!!!???
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Jeg har lige købt Life of Pi på dvd. og fandt ud af at den er på Dansk, så her tænker jeg hvorfor? Fordi Life of Pi er ikke en børnefilm. Så jeg tænker på HVORFOR I AL VERDEN ER DEN PÅ DANSK!!!???
Er den dubbet? Det var da noget løjerligt noget at gøre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#44551 Bandalia 12 år siden
#44552 DarkLight 12 år siden
#44553 Steffan Rasmussen 12 år siden
+1
#44554 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44555 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Well, som jeg skrev før - har du en 2½" harddisk i overskud derhjemme, er det let at udskifte de 12 GB flashhukommelse i PS3'eren og en billig løsning. Det er naturligvis langtfra alle der har sådan en, jeg tror dog jeg har et par stykker liggende.
#44556 Bandalia 12 år siden
#44557 Bandalia 12 år siden
#44558 Highland Park 12 år siden
#44559 gi-jones 12 år siden
#44560 Bandalia 12 år siden