Forloren hare med en ordentlig omgang Bacon svøbt omkring med nænsom hånd. Og der var så meget kød, at det også blev til et fad frikadeller. Så der er håndkød nok til de næste par dage :D
Hmmm, needs more bacon!!
Men hey, du burde nok have kendskab til dem men tror jeg fandt din lillebror!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Forloren hare med en ordentlig omgang Bacon svøbt omkring med nænsom hånd. Og der var så meget kød, at det også blev til et fad frikadeller. Så der er håndkød nok til de næste par dage :D
Da PredatorX har meldt fra, har vi en plads på vores Filmz-tur til verdenspremieren på Danny Elfmans filmmusikkoncert i London i overskud. Det er fra lørdag d. 5. oktober og vi er hjemme tirsdag d. 8. igen. Koncert, fly og overnatning står i ca. 2000kr.
Kan man straffes, hvis man på Nettet fx. siger noget i retning af: "Ham dér Astrid Krag er godt nok en grim mand!" - Mener, er det diskriminerende? Ender jeg i retten, hvis jeg skriver det på Facebook??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
BN henviser vist til denne her tråd. Men vær nu venlig at holde den barnlige mudderkastning til den nævnte tråd. Det er fint i kan svine hinanden til der uden at det forpester resten af forummet.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#44791 Batsy 12 år siden
Hmmm, needs more bacon!!
Men hey, du burde nok have kendskab til dem men tror jeg fandt din lillebror!
#44792 Popeye 12 år siden
Man skulle have en kone som dig...
#44793 Michael Andersen 12 år siden
Er der en som vil med i stedet for ham :)
#44794 davenport 12 år siden
#44795 BN 12 år siden
#44796 davenport 12 år siden
#44797 tiany 12 år siden
Er vi gået glip af noget?
Jeg har ikke set noget, bortset fra et semi-dødt forum.
#44798 Kisbye 12 år siden
Men vær nu venlig at holde den barnlige mudderkastning til den nævnte tråd. Det er fint i kan svine hinanden til der uden at det forpester resten af forummet.
#44799 davenport 12 år siden
#44800 Mikkel Abel 12 år siden