Gravatar

#44781 Wangsgaard 12 år siden

Det har været nogle hårde uger på nyt job, men fedt at være i gang og lave noget. Jeg har super søde kollegere og chef. Rejser en uge til Malta i morgen med hele familien så det skal nok blive godt. Når jeg kommer hjem skal jeg hente min nye bil..yeah! :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#44782 davenport 12 år siden

De rige har mange glæder hva? ;)
Godt at ha arbejde ? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44783 Wangsgaard 12 år siden

davenport (44782) skrev:
De rige har mange glæder hva? ;)
Godt at ha arbejde ? ;D

Altså rejsen har min far betalt fordi han har fødselsdag :P men det skal da ikke være en hemmlighed at jeg tjener godt og venter spændt på min første lønseddel ;)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#44784 Highland Park 12 år siden

Michael Andersen (44780) skrev:
Mon Matt Damon har lagt et godt ord ind for dig? :)
Eller et skræmmende... he's your number one fan!

Det bliver Filmz' første udsendelse med epilepsiadvarsel.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44785 davenport 12 år siden

Det er vel fortjent :)
Gravatar

#44786 Snaden 12 år siden

Har lige opdateret mit apple tv.....

Hvad fuck sker der nu for underteksterne på Netflix? De har ændret dem til det værre. Er generelt ikke særlig begejstret. Desuden er der nu GULE tekster på serier....hvad sker der!? Før havde jeg kun gule tekster når jeg så netflix på computeren.
Gravatar

#44787 The Insider 12 år siden

#44780 & #44784, hehe! Det bliver da sjovt at høre, om den kære Damon har fortalt Greengrass, at han har talt med en gakket, dansk journalist, der betragter instruktøren som et spektakulært overmenneske :-) Ærlig talt tror jeg næppe, han vil kunne huske det, selv hvis han har hørt det... Og epilepsiadvarsel - HELT klart! Primært fordi jeg kommer til at være så beruset af min rendyrkede fanboyism, at jeg konstant vakler ind i lokalets kameraer og lamper...
War. War never changes.
Gravatar

#44788 HonoDelLoce 12 år siden

Highland Park (44779) skrev:
Beklager Batsy men det forekommer mig at være en lang række af dårlige undskyldninger om selvforskyldte udgifter.

Enig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#44789 Batsy 12 år siden

Oh well jeg er skam enig, men vi har ikke bare ikke råd til det. Dårlig undskyldning ja, men sådan er det og det er en dårlig undskyldning eller ej gider jeg ikke debattere mere om.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44790 davenport 12 år siden

Forloren hare med en ordentlig omgang Bacon svøbt omkring med nænsom hånd. Og der var så meget kød, at det også blev til et fad frikadeller. Så der er håndkød nok til de næste par dage :D

Skriv ny kommentar: