Gravatar

#44891 Kisbye 12 år siden

https://support.google.com/websearch/answer/2664197?hl=da skrev:
Hvad er grunden til denne beslutning?
Vi lancerede oprindeligt iGoogle i 2005 – før nogen fuldt ud kunne forestille sig, hvordan nettet og mobile apps i dag giver os tilpassede oplysninger i realtid lige ved hånden. Med moderne apps, der kører på platforme som f.eks. Chrome og Android, er behovet for et produkt som iGoogle udhulet, som tiden er gået, så vi udfaser iGoogle den 1. november 2013 og giver dig en lang periode på 16 måneder, hvor du kan tilpasse dig og eksportere dine iGoogle-data.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#44892 weebs 12 år siden

doh!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#44893 davenport 12 år siden

Tak, er det rigtigt forstået, at der ikke sker noget med mine data i Drive - dokumenter, billeder osv.?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44894 weebs 12 år siden

Det er sådan jeg læser det, ja.
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#44895 Ispep 12 år siden

Tjekker lige rottentomatoes ud og jeg kan ikke få hænderne ned over den modtagelse filmen Gravity får. 98%, AR på 9.1/10 med over 200 anmeldelser. Metacritic rapporterer 96% blandt 47 critics. Kan kun komme i tanker om The Social Network der havde tilsvarende tal, og så er det sgu svært ikke at forvente et mesterværk :D
Gravatar

#44896 Kruse 12 år siden

Ispep (44895) skrev:
Tjekker lige rottentomatoes ud og jeg kan ikke få hænderne ned over den modtagelse filmen Gravity får. 98%, AR på 9.1/10 med over 200 anmeldelser.

Og kigger man på Top Critics er den på 100 %(47 anmeldelser) med en Average Rating på 9.3/10

Man begynder næsten at savle :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#44897 Mikkel Abel 12 år siden

Den eneste som ikke er imponeret er Bret Easton Ellis. Han skrev den anden dag på Twitter, at den var et teknisk mesterværk, men ellers var alt andet røvsygt og derfor den mest overvurderede film i 2013. :p
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#44898 Ispep 12 år siden

Helt vildt! Mange kalder den en cinematisk kraftpræstation. Jeg kan næsten allerede skriver under på nu, at Lubezki render med oscar'en for bedste fotografering.
Gravatar

#44899 Ispep 12 år siden

Sådan vil det altid være... du kan ikke finde et 100% match :D
Gravatar

#44900 Kruse 12 år siden

Ispep (44898) skrev:
Jeg kan næsten allerede skriver under på nu, at Lubezki render med oscar'en for bedste fotografering.

Jeg troede også at han ville vinde den for "The Tree of Life", så jeg tør ikke komme med en så skråsikker udtalelse, men han virker da helt sikkert som storfavoritten p.t.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: