Nå, som de af jer på FB ved, så fik jeg en søn mandag morgen. Alt forløb som det skulle, og han var skidt ud 2 timer efter vi kom ind. Dejlig lille purk, sover igennem og spiser som han skal. (Til kvinderne: 4160, 57) Nu skal han integreres blandt de øvrige søskene, og det har vist sig svært. Kæft en omgang pylder og jalouxi, men vi tager den i stiv arm...
Hey Tillykke :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Tak skal i ha :) Ja, det er tildels den mindste, der ikke rigtigt kan forstå det. Han er dog vildt glad for ham, han er bare i tvivl om sin position. Han kan forekomme deprimeret, men det kan jeg sådan set godt forstå. Startede igen på arbejde i dag. Det var dejligt at komme tilbage og få lavet noget mad!! Fik min ansættelseskontrakt i dag, så er jævnt glad :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#44881 Fredag 12 år siden
#44882 Highland Park 12 år siden
Tillykke! Men hvorfor dog nødudgangen, panikkede han?!
#44883 MOVIE1000 12 år siden
Hey Tillykke :D
#44884 gi-jones 12 år siden
#44885 Verbal 12 år siden
#44886 Thomsen 12 år siden
Så er der lagt i kakkelovnen til en god omgang søskendejalousi. Er det den mindste, der har svært ved at håndtere det?
#44887 the_paki_don 12 år siden
#44888 Herrguth 12 år siden
#44889 davenport 12 år siden
Ja, det er tildels den mindste, der ikke rigtigt kan forstå det. Han er dog vildt glad for ham, han er bare i tvivl om sin position. Han kan forekomme deprimeret, men det kan jeg sådan set godt forstå.
Startede igen på arbejde i dag. Det var dejligt at komme tilbage og få lavet noget mad!! Fik min ansættelseskontrakt i dag, så er jævnt glad :D
#44890 davenport 12 år siden