Venter bare i ulidelig spænding på de sidste afsnit af Breaking bad sæson 5, udkommer på Netflix.
Har endda den Amerikanske, og der er intet at se af de sidste 8 afsnit. Ifølge internettets kroge og forummer skulle part 2 af sæson 5 være der. Oh well wierd and annoying, i want to see it! Ender med at blive spoilet på et eller andet forum engang...
Venter bare i ulidelig spænding på de sidste afsnit af Breaking bad sæson 5, udkommer på Netflix.
Har endda den Amerikanske, og der er intet at se af de sidste 8 afsnit. Ifølge internettets kroge og forummer skulle part 2 af sæson 5 være der. Oh well wierd and annoying, i want to see it! Ender med at blive spoilet på et eller andet forum engang...
Kig på den britiske Netflix.
Nah no rush, prøver mig an med en lettere serie nu. "Wilfred" :p
But thanks anyway!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har fri i dag, så tager ungerne med i bio. Vi skal se Planes. Så Disney ripper os for 200 og jeg tør slet ikke tænke på, hvilke ublu priser Biocenter Kolding tager for popcorn og slik... Men bare de små har det sjovt. I øvrigt første gang for den mellemste. Håber han kan forholde sig i ro i 1 time og 40 minutter...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Dave: Nu er du lige lidt økonomisk bevist, og så smutter du en tur i Lidl på vejen derind og tanker op på billige vingummier og Freeway cola. Så bliver alt bedre :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Er nået til afsnit tolv af anden sæson af Twin Peaks i mit forsøg på at se denne "klassiker".
Serien tog et godt greb om mig i slutningen af første sæson og starten af anden sæson, men efter Bob er blevet 'uddrevet' er det som om, at serien er gået totalt i stampe og der bliver introduceret alt for mange små side-plots, som simpelthen bare ikke vækker interesse. Little Nicky er et godt eksempel på et side-plot, som jeg virkelig godt kunne undvære - ligesom James Hurleys møde med hende rigmandskonen virkelig heller ikke er noget at råbe hurra for.
Jeg kan dog forstå på forskellige fora, at folk især elsker de sidste par afsnit, så jeg må hellere se, om ikke jeg kan overleve 'kedsomheden' indtil da. Om ikke andet, så for at følge Dale Cooper, som immervæk er en ret genial karakter. Nåh ja, og så er det også mægtig sjovt at se David Duchovny i dametøj!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Er nået til afsnit tolv af anden sæson af Twin Peaks i mit forsøg på at se denne "klassiker".
Serien tog et godt greb om mig i slutningen af første sæson og starten af anden sæson, men efter Bob er blevet 'uddrevet' er det som om, at serien er gået totalt i stampe og der bliver introduceret alt for mange små side-plots, som simpelthen bare ikke vækker interesse. Little Nicky er et godt eksempel på et side-plot, som jeg virkelig godt kunne undvære - ligesom James Hurleys møde med hende rigmandskonen virkelig heller ikke er noget at råbe hurra for.
Jeg kan dog forstå på forskellige fora, at folk især elsker de sidste par afsnit, så jeg må hellere se, om ikke jeg kan overleve 'kedsomheden' indtil da. Om ikke andet, så for at følge Dale Cooper, som immervæk er en ret genial karakter. Nåh ja, og så er det også mægtig sjovt at se David Duchovny i dametøj!
Interessant, jeg er også selv igang med Twin Peaks (for første gang) er nået til afsnit 11 sæson 2. Jeg var glad for at det endeligt tog en ende med Bob, synes historien sad lidt fast, især med Audreys kidnapning. Glæder mig til at se resten, der er dog en ting som, dem der har set serien måske vil afsløre for mig, slutter sæson 2 med en cliffhanger eller fik den en dicideret slutning?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Interessant, jeg er også selv igang med Twin Peaks (for første gang) er nået til afsnit 11 sæson 2. Jeg var glad for at det endeligt tog en ende med Bob, synes historien sad lidt fast, især med Audreys kidnapning. Glæder mig til at se resten, der er dog en ting som, dem der har set serien måske vil afsløre for mig, slutter sæson 2 med en cliffhanger eller fik den en dicideret slutning?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#44911 MMB 12 år siden
Kig på den britiske Netflix.
#44912 Batsy 12 år siden
Nah no rush, prøver mig an med en lettere serie nu. "Wilfred" :p
But thanks anyway!
#44913 davenport 12 år siden
#44914 gi-jones 12 år siden
#44915 davenport 12 år siden
#44916 Ispep 12 år siden
Den er udkommet.
#44917 HonoDelLoce 12 år siden
#44918 Skeloboy 12 år siden
Historien med rigmandskonen sætter jeg dog efterhånden pris på, men kunne heller ikke lide den de første 6-7 gange, jeg så Twin Peaks...
#44919 MOVIE1000 12 år siden
#44920 Steffan Rasmussen 12 år siden