Gravatar

#44921 Thomsen 12 år siden

#17 - Præcis den samme fornemmelse som jeg sad med, da jeg så hele serien for første gang for et par år siden. Jeg elskede første sæson og stod helt af på anden sæson.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#44922 Mikkel Abel 12 år siden

Ispep (44916) skrev:
Den er udkommet.

Hva' søren. Har slet ikke set den nogle steder og synes ikke rigtig jeg kan finde den på nogle danske websider?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#44923 Ispep 12 år siden

Jamen den kan købes hos laserdisken og cdon - med danske tekster. Ved ikke med blockbuster.
Gravatar

#44924 davenport 12 år siden

Min datter er sgu skarp:
I Flyverne, da hovedpersonen flyver ind til New York, spørger hun mig "Er der egentligt mennesker med?" hvortil jeg svarer nej, og hun siger så "Hvorfor er der så alle de huse??"

Kvikt set af en på 5!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44925 The Insider 12 år siden

#44924, haha, nice :-)
War. War never changes.
Gravatar

#44926 Kruse 12 år siden

Fedt :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#44927 Mikkel Abel 12 år siden

Ispep (44923) skrev:
Jamen den kan købes hos laserdisken og cdon - med danske tekster. Ved ikke med blockbuster.

Ja ok... Det bliver vist fra Amazon i denne omgang. :)
Men tak for hjælp!
Gravatar

#44928 Fredag 12 år siden

Ispep (44923) skrev:
Den kan forudbestilles, men ikke købes endnu. Den udkommer først til november.
Gravatar

#44929 Mikkel Abel 12 år siden

Fridag (44928) skrev:
Den udkommer først til november

Fedt nok. Den står også inde på Fonas hjemmeside, så kommer den nok i butikken der.
Gravatar

#44930 Collateral 12 år siden

HonoDelLoce (44917) skrev:
Er nået til afsnit tolv af anden sæson af Twin Peaks i mit forsøg på at se denne "klassiker".

Serien tog et godt greb om mig i slutningen af første sæson og starten af anden sæson, men efter Bob er blevet 'uddrevet' er det som om, at serien er gået totalt i stampe og der bliver introduceret alt for mange små side-plots, som simpelthen bare ikke vækker interesse. Little Nicky er et godt eksempel på et side-plot, som jeg virkelig godt kunne undvære - ligesom James Hurleys møde med hende rigmandskonen virkelig heller ikke er noget at råbe hurra for.

Jeg kan dog forstå på forskellige fora, at folk især elsker de sidste par afsnit, så jeg må hellere se, om ikke jeg kan overleve 'kedsomheden' indtil da. Om ikke andet, så for at følge Dale Cooper, som immervæk er en ret genial karakter. Nåh ja, og så er det også mægtig sjovt at se David Duchovny i dametøj!
Du er helt sikkert del af flertallet i forhold til post-Bob episoderne og der er helt sikkert nogle af dem slæber sig en smule afsted. Synes dog stadig der var kvaliteter at holde fast i, selvom humoren blev lige dominerende nok for min smag. Kan bedst lide serien når den er mørkest, men det kommer retur, bare rolig.

James Hurley er generelt ikke en særlig god karakter IMO og meget ringe spillet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: