Gravatar

#44931 Ispep 12 år siden

Laserdisken har den nu på lager med danske tekster og cdon ligeså.
Gravatar

#44932 Fredag 12 år siden

# Da ikke den forlængede udgave? Har lige været inde på CDON og der stod den den da som reserver, da den ikke er kommet endnu? Jeg snakker på BD.
Gravatar

#44933 Ispep 12 år siden

Vidste ikke sådan en forlænget fandtes, men jeg så blot efter titlen og dvd'en kom frem, så antog jeg den udkom.
Gravatar

#44934 Fredag 12 år siden

# 33 Hov undskyld, fik blandet spørgsmålene sammen fra Batsy og Mikkel. Jeg snakkede naturligvis om Hobitten. Gjorde i ikke.
Gravatar

#44935 HonoDelLoce 12 år siden

Skeloboy (44918) skrev:
#44917 - ja, der kommer et par ikke så fede afsnit, men de sidste par afsnit er ganske på højde med det andre.

Historien med rigmandskonen sætter jeg dog efterhånden pris på, men kunne heller ikke lide den de første 6-7 gange, jeg så Twin Peaks...

Nu har jeg jo selvfølgelig ikke set det sideplot til ende endnu (hvis det da for en ende), så jeg kan jo ikke rigtigt udtale mig. Men det virker bare så malplaceret når man ikke kan døje selve James-karakteren :D Ikke mindst virker hele setuppet så forceret. 'Hej, oh du fremmede på en bar - vil du ikke komme og bo hos mig og lave en bil'.

MOVIE1000 (44919) skrev:

Interessant, jeg er også selv igang med Twin Peaks (for første gang) er nået til afsnit 11 sæson 2. Jeg var glad for at det endeligt tog en ende med Bob, synes historien sad lidt fast, især med Audreys kidnapning. Glæder mig til at se resten, der er dog en ting som, dem der har set serien måske vil afsløre for mig, slutter sæson 2 med en cliffhanger eller fik den en dicideret slutning?

Er faktisk enig i det med Audreys kidnapning, men det kan man jo omvendt sige sådan set var endnu et sideplot, der ikke havde så forfærdeligt meget med Bob at gøre.. :)

Thomsen (44921) skrev:
#17 - Præcis den samme fornemmelse som jeg sad med, da jeg så hele serien for første gang for et par år siden. Jeg elskede første sæson og stod helt af på anden sæson.

Jamen, jeg kan jo egentlig godt lide de første (tror det er) otte afsnit af anden sæson :) Især Lelands udvikling er jeg helt vild med - får helt lyst til at rende rundt og synge og danse selv ;)

Collateral (44930) skrev:
Du er helt sikkert del af flertallet i forhold til post-Bob episoderne og der er helt sikkert nogle af dem slæber sig en smule afsted. Synes dog stadig der var kvaliteter at holde fast i, selvom humoren blev lige dominerende nok for min smag. Kan bedst lide serien når den er mørkest, men det kommer retur, bare rolig.

James Hurley er generelt ikke en særlig god karakter IMO og meget ringe spillet.

Jeg tror faktisk, det med humoren har en del at sige, som du nævner. Hele tonen i serien ændrer sig post-Bob. En af de medvirkende årsager er selvfølgelig Duchovnys karakter, som jeg dog er ret vild med.

Et andet sideplot, som jeg helt glemte, jeg ikke rigtigt ser noget formål med, er Nadine's college-trip - ikke mindst fordi det er SÅ overdrevet. Hvordan får man lige en hel by til at gå med på den præmis, at hun er teenager igen? Ville nogle autoriteter ikke sørge for, at hun kom i behandling? (og kan det ikke snart ske, så Big Ed kan få diner-damen ;) ).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#44936 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Oh my, jeg så lige 5-10 min. af filmen "The Last Airbender" og jeg tror muligvis, at jeg har fået kræft i øjnene.

Holy shit, hvor er den ringe.
Gravatar

#44937 Ispep 12 år siden

Er lidt overrasket over Captain Phillips modtager så flotte så flotte anmeldelser. Nu er mine forventninger steget lidt og håber Greengrass kommer ovenpå igen efter den lidt forglemmelige Green Zone.
Gravatar

#44938 The Insider 12 år siden

#44937, at blive overrasket over dét er ligesom at blive overrasket over, at en ildebrand er varm.
War. War never changes.
Gravatar

#44939 davenport 12 år siden

Hvornår sker det?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44940 Ispep 12 år siden

Haha!!

Jeg bliver nok næppe overrasket over din dom :D

Skriv ny kommentar: