Gravatar

#44951 HelmerJ 12 år siden

Ved ikke om den har været smidt her inde med holy shit en fed intro [url=]Treehouse of horror XXIV[/url] - Simpsons
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#44952 wimmie 12 år siden

HelmerJ (44951) skrev:
Ved ikke om den har været smidt her inde med holy shit en fed intro [url=]Treehouse of horror XXIV[/url] - Simpsons

Cool! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#44953 Thomsen 12 år siden

Det er nok nogenlunde den bedste intro nogensinde!
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#44954 HonoDelLoce 12 år siden

Ja, den er helt genial ! Men det er jo også Guillermo Del Toro, der står bag ! ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#44955 davenport 12 år siden

Oh, har én af de der aftner, hvor jeg har pisse meget lyst til at være længe oppe, men skal op kl. 6 og på arbejde. På den anden side glæder jeg mig til at komme på arbejde. Det må ende på et kompromis: træt på arbejde!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44956 gi-jones 12 år siden

@davenport: Tag et kig på min PM, hvis du alligevel sidder oppe :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44957 Wangsgaard 12 år siden

davenport (44955) skrev:
Oh, har én af de der aftner, hvor jeg har pisse meget lyst til at være længe oppe, men skal op kl. 6 og på arbejde. På den anden side glæder jeg mig til at komme på arbejde. Det må ende på et kompromis: træt på arbejde!

Jeg ender i samme kompromis:)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#44958 davenport 12 år siden

Der er svar :)
Gravatar

#44959 gi-jones 12 år siden

Sweet. Jeg skal lige tygge på det. Forhåbentligt får jeg rodet lidt mere med det i morgen, og så skal jeg nok lige skrive tilbage.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44960 davenport 12 år siden

Tjek - har fri tirsdag og onsdag (formentlig) så jeg har tid nok i løbet af ugen :)

Skriv ny kommentar: