Gravatar

#44961 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg har lige rodet med audiodelay på min surroundreceiver, fordi der stadig var et sync-problem, hvilket opstod efter jeg fik et LED-tv.

Min nye BD-afspiller er dog i stand til at sende billed og lyd via to HDMI-udgange, så det ene kabel røg til receiveren, det andet til tv'et og så kunne jeg endelig få det indstillet ordentligt.

Jeg havde rodet rundt omkring 30-40 ms. delay, men det viste sig, at jeg faktisk skulle helt op på 130 ms. delay, før lyden var helt i sync.

Pænt irriterende, da det har taget ret lang tid at ramme det rigtige tal og jeg seriøst overvejede om jeg skulle få et andet tv, da det har givet så mange problemer. Men nu er det testet med en håndfuld forskellige film på BD og DVD og det ser ud til, at alt spiller... endelig!
Gravatar

#44962 Fredag 12 år siden

Køber en ny sub, da den gamle stod af:(
Gravatar

#44963 gi-jones 12 år siden

Er jeg den eneste, der ikke har luret hvorfor anmelderne er så vilde med Kvinden i Buret? Så den i fredags, og det var da en alletiders stinker.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44964 Fredag 12 år siden

Du næppe den eneste;)
Gravatar

#44965 Highland Park 12 år siden

gi-jones (44963) skrev:
Er jeg den eneste, der ikke har luret hvorfor anmelderne er så vilde med Kvinden i Buret? Så den i fredags, og det var da en alletiders stinker.
Det kan vel ikke overraske, når størsteparten af dem kan begejstres over film så ringe som "Hodejegerne" ("Headhunterne").
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44966 Collateral 12 år siden

gi-jones (44963) skrev:

Årsagen er velsagtens at de har oplevet filmen anderledes end du :) Jeg synes f.eks. den var ret jævn (sågar en smule over middel.) Sådan er man så forskellige. Disse anmeldere må vel have argumenteret for deres holdning i deres respektive medier.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#44967 davenport 12 år siden

Fuck hvor er det snyd!! Helmer befinder sig i England, og der er kval kamp mod Polen i aften - og han interesserer sig 0 og en skid for bold...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44968 elwood 12 år siden

Fejring af Supermans 75 års jubilæum. Zack Snyder med stor hjælp fra Bruce Timm.

http://insidemovies.ew.com/2013/10/14/superman-75-...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44969 dyg 12 år siden

Har tonset løs med arbejde i de sidste fire ugers tid, og skulle egentligt have været færdig i sidste uge, men denne uge bliver også halvhård, og så er jeg lige blevet udpeget til at skulle være med til at lave et halvstort tilbud (http://www.regionh.dk/topmenu/omRegionH/Interne+servicevirksomheder/It+Medico+og+Telefoni/Projekter/Praksys.dk/) i næste uge, så der bliver det heller ikke roligt.

Om to uger tager jeg dog til Berlin, hvor jeg skal på konferencen Agile Testing Days i hele uge 44, så der kan jeg i det mindste slappe af om aftenen! :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#44970 davenport 12 år siden

YEAY! Er lige blevet kaldt på arbejde kl 7 i morgen \O/

(Elsker det job!!!) :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: