Er sgu lidt i et TV problem, der er en sort vandret streg på min skærm (har tjekket opdateringer og ledninger), nogen der har en ide om hvad der kan være og om det kan løses uden den bliver sendt til reparation? Mit tv er et Grundig med LED.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#44995, der dukkede pludseligt en lodret streg op på mit tv for et års tid siden. Efter et par dage forsvandt den, men så kom den tilbage igen og nægtede at forsvinde. Det krævede desværre en reparation, men gudskelov var min garanti stadigvæk gældende. Jeg har dog Plasma, men måske er det et tilsvarende problem, tænker jeg.
#44995, der dukkede pludseligt en lodret streg op på mit tv for et års tid siden. Efter et par dage forsvandt den, men så kom den tilbage igen og nægtede at forsvinde. Det krævede desværre en reparation, men gudskelov var min garanti stadigvæk gældende. Jeg har dog Plasma, men måske er det et tilsvarende problem, tænker jeg.
Har fundet bonnen og kassen frem, garantien udløber først til april, så tager lige derud imorgen og hører hvad de kan gøre, håber ikke det tager lang tid for reparationen, den er købt i Elgiganten. Træls.
Damn, man... Held og lykke! Mit tv var væk en hel måned :-/
Jeg har en reserve hjemme ved min mor, men i den periode går jeg så ned fra 46" til 32", og uden 3D, og jeg skulle ned og hente STID 3D imorgen. Håber dog ikke der går en måned, på den anden side kan jeg vel gå i biografen istedet, har bestilt til 5 film på den store biografdag og har 6 fribilletter udover.
#44991 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44992 Kiksmann 12 år siden
#44993 MOVIE1000 12 år siden
Lidt, havde kanalerne gratis i en weekend, var ret imponeret over deres udvalg af film, men synes der var en del genudsendelser, af de samme film.
#44994 HonoDelLoce 12 år siden
Ikke sådan personligt, men jeg har da hørt om dem !
#44995 MOVIE1000 12 år siden
#44996 The Insider 12 år siden
#44997 MOVIE1000 12 år siden
Har fundet bonnen og kassen frem, garantien udløber først til april, så tager lige derud imorgen og hører hvad de kan gøre, håber ikke det tager lang tid for reparationen, den er købt i Elgiganten. Træls.
#44998 The Insider 12 år siden
#44999 MOVIE1000 12 år siden
Jeg har en reserve hjemme ved min mor, men i den periode går jeg så ned fra 46" til 32", og uden 3D, og jeg skulle ned og hente STID 3D imorgen. Håber dog ikke der går en måned, på den anden side kan jeg vel gå i biografen istedet, har bestilt til 5 film på den store biografdag og har 6 fribilletter udover.
#45000 Kyllingebenet 12 år siden