Gravatar

#45051 DarkLight 12 år siden

Nej, det er ikke en HDMI Switch. Det er en HDMI Splitter. Jeg har kun en HDMI ud på min Onkyo, men jeg skal have HDMI signal til både mit fjernsyn og projektor, så jeg skal SPLITTE dette signal :)

Det er denne jeg har.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#45052 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

DarkLight (45051) skrev:
Nej, det er ikke en HDMI Switch. Det er en HDMI Splitter. Jeg har kun en HDMI ud på min Onkyo, men jeg skal have HDMI signal til både mit fjernsyn og projektor, så jeg skal SPLITTE dette signal :)

Det er denne jeg har.

Jeg svarede blot på hvad herr jones beskrev og han beskrev en HDMI-switch. :)

Jeg kender såmænd godt forskellen på de to.
Gravatar

#45053 gi-jones 12 år siden

Jeg beklager forvirringen - som altid et ilde forsøg på at være sjov :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#45054 Thomsen 12 år siden

Crap! Har passet hund i tidligere på ugen, og nu har jeg lige opdaget, at den har bidt i kablet til fjernsynet. Det har åbenbart kun lige og lige hængt sammen, og da jeg fejede ind under ledningerne tidligere, gik det i udu. Den ene leder er bidt helt over.

Nu er jeg lidt i vildrede. Jeg har købt det fra en SONY-butik i Silkeborg gennem mit forsikringsselskab, og der er to års fuld garanti. Men jeg er næsten sikker på, at det her ikke går ind under garantien?

Så er spørgsmålet, om man skal få en fagmand til at ordne det, eller blot klippe kablet og sætte et nyt stik på selv. Må hellere ringe og spørge shoppen i morgen.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#45055 Ispep 12 år siden

The Counselor bliver da vist flået i stykker af anmelderne. Er det definitivt slut for Ridley Scott?
Gravatar

#45056 Fredag 12 år siden

Kartoffeltærte :)
Gravatar

#45057 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Nej, det går ganske sikkert ikke under garantien, men er en forsikringssag, hvis du ikke kan leve med at sætte et stik på selv.

Det er strømkablet, der er tale om, ikke? Er det en fastmonteret ledning, fordi de sidste par tv, jeg har haft, har der være et løst strømkabel med, der enten er magen til hvad man bruger til computere, eller den slags man bruger til fx. PS3.
Gravatar

#45058 Ispep 12 år siden

Fridag (45056) skrev:
Kartoffeltærte :)

hakket oksekød :D
Gravatar

#45059 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Ispep (45055) skrev:
The Counselor bliver da vist flået i stykker af anmelderne. Er det definitivt slut for Ridley Scott?

http://www.rottentomatoes.com/m/blue_is_the_warmes... til gengæld...
Gravatar

#45060 davenport 12 år siden

Grøntsagssuppe med kødboller og friskbagt brød. Har puttet kål i for morskabens skyld :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: